Вместо да признаят, че имат проблем със спазването на закона и да търсят начин да го решат, тези от НСО се скъсаха да се оправдават и да ни обясняват, как имат право да не го спазват. Не разбират ли, че така само стават още по- презирани от хората и следващият подобен инцидент може да завърши с жертви.
Абе д-рИсня бг,защо не напишете как Корваянчева е била пияна като г.ъ.з, без ***(забравени са при кмета) и колата и се е движела два пъти по бързо от разрешеното? Свинчуго-пеевска медия!!!
Кво милиони киометри карат все едно са безсмъртни някви слуги на крадците на бг, и всеки път не са виновни за случилотосе ,че и все евтини колички въртят някви мазни мерцедеси точно тип мутренски
Предлагам неугодната новина да потъне бързо бързо и на първа страница само как откриваме заводи за полупроводници!
Има закон за НСО и Правилник за прилагането му, но нито в закона, нито в Правилника пише, че НСО могат да не спазват Закона за движение по пътищата, както и не пише за допълнителни инструкции или наредби, в които да пише, че НСО може да не спазва Закона за движение по пътищата. В този смисъл НСО следва да спазват Закона, а не да са над Закона, както твърди този Ралчев, а и не само той. В случая НСО са извършили няколк онарушения на Закона, като коланите са най-малкото. ПТП-то е причинено от НСО
НАРЕДБА I-141 ОТ 18 СЕПТЕМВРИ 2002 Г. ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА, ПРИ КОИТО СЕ ПОЛЗВА СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ НА ДВИЖЕНИЕ ОТ МОТОРНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА*В Наредбата няма нищо повече от това, което пише и в ЗДвП, с изключение на изискване към шофьорите за стаж и да не са лишвани от правоуправление през последните три години. Няма споменаване на инструкции нито в закона, нито в тази наредба.
Чл. 91. ...(2) Специалният режим на движение се ползва само при необходимост....(4) Министърът на вътрешните работи определя с наредба условията и реда, при които се ползва специален режим на движение за моторните превозни средства.
,,зад ,, ли си е потрошила г,за-тя нали има такъв речник милата.един път ни обясняваше някакви плещеници по телевизията
Normalno e da se kachi na bg el. vlaka i taka da patuva ekologichno, bez da zamarsiava nenujno s vredni emissii vazduha, bez da topli klimata...i da pesti bg levove ot nenujni transportni slujebni darjavni razhodi ....nedeliata e pochiven den po bg zakon....normalno e da pochiva v nedeliata..ama stom ne e rabotila prez delnichnite dni, simulira rabota v nedeliata...i da ne iztarva avanta kurbana...
Za milioni kilometri nema vneseno dedese v nap...nema i danak na dohodite za tezi milioni kilometri transport...zasto taka Goranov?
НСО-то охранявало народните избранници ! ? ! ..... От кой ги охранява ? Ба си измислената държава.....
Хем милиони километри и е нормално да стават инциденти хем колана не е задължителен! Питам тогава след като е нормално да стават инциденти защо колана не е задължителен за г-жа Караянчева. Нима след като има опасност от инцидент закона не иска да ги предпази от злополука?
Normalno e da izhvarlim zakona za specialna ohrana, shofiori, narodni bg luks limuzini da razkarvat samozabravilite se bg politicheski slugi na naroda suveren...ima hubav publichen bg transport ili vseki da si kara lichnata limuzina sam, kakto tova pravi trudolubivia bg narod, hem se trudi, hem si kara i sam kolata...ima i taksita...tuk stava duma za iadene, piene i vozene na darjavna debela luksozna smetka v pochiven den...moje i da sa bili piani daje...
От комунизма си оставиха баницата. А за нас внесохо демократичен глад, капиталистически труд и платено здравеопазване. Чл.1 на практика се върна, а избраните са най-калпавата извадка на БКП- Трети ешалон!
"Не е задължително да се носи колан на задната седалка"Идеята на коланите е те предпазят теб и останалите пътници в автомобила! Докато коланите се поставят, заради забраната и глобата, така ще бъде.Само да попитам, като е разрешено да си без колан, по-малко ли боли, по-бързо ли заздравява ??
както и да го усуквате, властта се изложи много.Вижда се всенародната любов и подкрепа за партията - мутроводителка.
Инструкцията е нормативен акт с по-нисък ранг от закона и няма как да му противоречи. Ако такова противоречие е налице, гледа се и се прилага това, което пише в закона, а не в инструкцията. Капиш, другари? Айде другия път да прочетете барем една книжка, преди да се изказвате неподготвени.Народа далеч не е толкова ***, за колкото го взимате. И единствената причина още да не ви е изринал с парцалите е защото трябва да работи и деца да храни. Но всяко нещо си има край, дори тоталитарната власт.
https://mvr.bg/dokkpbdp/%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%8A%D1%82%D1%8F/%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%87%D0%B8/seatbealtsНе се упоменава изрично къде трябва да седи пътника, за да не използва колан - следователно всички трябва да са с колан. Това е по закон. Дали се прави разлика между закон и инструкция?
Милиони километри на година – нормално е да има инциденти с НСО!