Преди дни кола на НСО, в която се возеше председателят на Народното събрание Цвета Караянчева, катастрофира, но това далеч не е първият инцидент с автомобили на слжубата.

През март 2016 г. автомобил на НСО блъсна пешеходец пред Народното събрание, а виновен тогава се оказа неправилно пресичащият. През 2013 г. автомобил на НСО катастофира на Ботевградско шосе, през февруари 2011 г. пък имаше инцидент с кортежа на премиера Бойко Борисов.

Още по темата

"Почти всички инциденти, включително и малките, се забелязват доста повече", обясни професор о.р. ген. Румен Ралчев в "България сутрин".

"Автомобилите на НСО минават по няколко милиона километрана година и е нормално при толкова голям километраж да се получат инциденти. За щастие няма смъртоносни инциденти", посочи той.

По закон със светлинен и звуков сигнал предполага хората да дадат предимство на колите със специален режим на движение, обясни още той.

Ралчев допълни, че Националната служба за охрана е съставена от изключителни професионалисти, които са минали няколко етапа на обучение. И благодарение на това няма тежки инциденти.

"Не е разписано в инструкцията за тези, които се возят на задните седалки, да има задължително слагане на колани. Още повече автомобилът се е движил с допустимата скорост", отбеляза ген. Румен Ралчев пред Bulgaria ON AIR.

"Пропуск няма, защото шофьорът на НСО е излязъл изключително професионално от създадената обстановка", подчерта още той, коментирайки инцидента с Караянчева.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase