Снимкa: Ford

Компанията Ford разкри новото поколение на Focus ST, което ще е предлага като хечбек и комби с бензинов или дизелов двигател. Продажите в Европа ще стартират през лятото на тази година.

Както и новият Focus, така и модификацията ST, е изграден на модулната платфолма C2 с олекотена и по-твърда конструкция. Задното окачване е независимо, многоточково SLA (short long arm), като може да променя твърдостта си в зависимост от натоварването. То е допълнено с амортисьори CCD (те са в базовото оборудване на версията с бензинов турбомотор).

Версията Ford Focus ST с 2,3-литров EcoBoost разполага и със система "антилаг", разработена за суперколата GT и пикапа F-150 Raptor. В режими Sport и Track тя поддържа скоростта на въртене на турбината.

Двигателите за модела са два - 2,3-литров EcoBoost, развиващ 280 к.с. и 420 Нм или дизелов EcoBlue с обем 2,0 литра (190к.с. и 400 Нм). Бензиновият мотор е получил оптимизиран интелкуер, уникални система за впръскване и изпускателна система, които намаляват обратното налягане.

Агрегатът се комбинира с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна автоматизирана кутия с функция Adaptive Shift Scheduling, при която превключванията се нагаждат спрямо стила на шофиране. Дизелът е достъпен само с механични скорости.

Още информация и снимки четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase