Снимка: Reuters

През 2013 г. Dacia е реализирала 2 118 нови автомобила на българския пазар, което я прави най-продаваната автомобилна марка в България, съобщава AutoMedia.bg.

За миналата година марката изпреварва традиционния първи Volkswagen, който вече заема второто място с 2068 продажби, а Toyota е трета с 1 951 автомобила.

Често коментираните в последните седмици нови автомобили с прекратена регистрация нямат никакво влияние върху подредбата в челната тройка и това само утвърждава  лидерската позиция на Dacia (24 за Dacia, 68 – Volkswagen и 3 – Toyota).

Въпреки трудната политическа и икономическа ситуация, Dacia успя да запази забележителния си темп на растеж и през 2013 г.

Освен първото място по продажби за 2013 г., Dacia може да се похвали и с наградата „Ван и многофункционален автомобил на 2014 година“, присъдена на Dacia Dokker от Прес Авто Клуб  България.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase