Не всички абонати на ЧЕЗ България ще получават всеки месец фактурите, показващи сметките, които ще плащат, стана ясно на проведена днес пресконференция на компанията. От ръководството на ЧЕЗ обаче увериха, че при неполучени фактури няма да бъде прекъсвано електрозахранването.

Сметки за даден месец ще имат „една трета – една втора“ от абонатите, а следващия месец – останалите. Не стана ясно дали на третия месец (от цикъла на въведеното от 7 май тримесечно отчитане) фактури ще получат всички клиенти. Не бе уточнен и принципът, по който ще бъдат избирани абонатите с фактури.

От ЧЕЗ не отговориха на въпроса защо ще прилагат този неясен метод на изпращане на сметките, след като от ДКЕВР заявиха, че електроразпределтителни задължително трябва да изпращат всеки месец фактури на гражданите.

Досега във връзка с тримесечното отчитане в компанията са постъпили около 270 жалби, като след проверка е установено, че 200 от тях са основателни.

Общият брой на подадените жалби срещу сметките за ток от началото на годината са 900.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase