Италианската марка дрехи Nolita, част от групата Flash&Partners, стартира кампания „Не на анорексията“. По улиците в италианските градове се появиха рекламни пана със снимки на голата девойка, страдаща от анорексия, съобщава tgcom.

Кампанията, чийто автор е скандалният италиански фотограф Оливеро Тоскани, е насочена към младите жени, които следват модните тенденции и цели да обърне общественото внимание към проблема с анорексията, от който, заедно с булимията, в Италия страдат 2 милиона души.

Лицето на кампанията – 26-годишната французойка Изабел Каро, казва, че е решила да покаже изтощеното си тяло на хората, за „ да видят и да знаят до какво може да доведе анорексията“, с която тя се бори вече 15 години.

65-годишният Оливеро Тоскани, известен най-вече със скандалните си рекламни кампании за United Colors of Benetton, казва: „Проблемът с анорексията отдавна ме интересува. Много е интересно, че сега компания, която работи в сферата на модата, разбра важността на проблема и се реши да участва в тази кампания.“

Акцията, получила подкрепата на Министерството на здравеопазването на Италия, съвпада по време с откриването в Милано на Седмицата на модата.

Снимките на моделката са върху рекламни пана в големите италиански градове.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase