Снимка: БГНЕС

Последните години Серина Уилямс е в центъра на коментарите. Дали хвалебствия заради успехите ѝ на корта, дали заради сватбата и факта, че стана майка за първи път, дали заради начина, по който изглежда.

В нашите сърца, разбира се, Цветана Пиронкова винаги ще бъде единствената и най-добрата.

Едно обаче е сигурно – Серина Уилямс не се дава на негативните коментари, даже напротив – сякаш ги използва като още по-голяма мотивация да поеме всякакви ангажименти без предразсъдъци.

Демонстрирайки факта, че се чувства повече от перфектно в кожата си, тенисистката застана като рекламно лице в новата кампания на Stuart Weitzman.

Кадрите са дело на Итън Джеймс Грийн и представят новите предложения на модната къща за есен-зима 2020.

Вижте повече за  Серина Уилямс в Tialoto.bg

Източник: Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase