Снимка: Istock

Стресът е част от ежедневието ни. Той се натрупва не само в личния живот, но и в професионалния. Понякога стресът на работа се оказва твърде голям, което оказва влияние върху здравето и психиката. Започвате да се чувствате неорганизирани, разсеяни, неспособни да се справяте с работните си задачи. Появява се емоционална нестабилност. Усещате се сякаш полагате огромни усилия, които обаче не се увенчават с успех.

Невъзможно е да се откъснете от стреса, особено този в работата, но има начини да се научите да го контролирате така, че да не оказва такова огромно влияние върху здравето ви. Ето 3 начина да успеете.

Опознайте тялото си

Обръщайте внимание на всяка частица от тялото си. Седнете спокойно на стола, облегнете се и се отпуснете. Опитайте се да отпускате тялото си от главата до върха на пръстите на краката, като измествате постепенно фокуса си отгоре надолу. Усетете къде чувствате напрежение. Масажирайте леко с кръгови движения, за да намалите напрежението и стреса. Затворете очи и дишайте дълбоко. Извикайте позитивни мисли в ума си, за да успокоите съзнанието си. Това помага за облекчаване на стреса, особено на работа.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg

Коментари Напиши коментар

4

Във всеки офис, цех

преди 2 месеца

и т.н. има поне по един, на когото му прави удоволствие да върти интриги, за да къса нервите на колегите си. Когато си под силен стрес, просто му извърти един по-як шамар на интриганта. Ако сте насаме, занапред ще те уважава и ще има респект. Ако има свидетели, вариантите са три - или шефът ще се опита да изясни ситуацията и да ви помири /това е най-вероятното/, или ще ти посочат вратата, или гадинката ще се жалва в Прокуратурата и ще платиш глоба за дребно хулиганство. Но ще ти олекне от стреса

3

Анонимен

преди 2 месеца

Не ходете на работа

2

Анонимен

преди 2 месеца

Само баламите бачкат.