Снимка: pexels

Интровертите определено считат работата в офис за предизвикателство, тъй като поради своята личност те не търсят контакт с колеги и ръководители, но се налага да прибягват до такъв, поне от време на време. И все пак, да си интроверт в офиса си има и някои предимства. Кои са основните:

Можете да работите независимо

Не страните от работата в екип, но се чувствате достатъчно подготвени и квалифицирани да свършите задълженията си и самостоятелно. Това е облекчение за вашия ръководител, тъй като не се налага да мисли как да ви менажира. Това същевременно се явява и сериозен комплимент за вашите възможности, тъй като говори, че сте изключително отговорни и способни професионалисти.

Мълчанието е злато, говоренето – сребро

Да си добър слушател е голямо предимство на интровертите, тъй като поради своята природа те успяват по-лесно да отсеят наистина важните професионални теми от цялата плява, която чуват в офиса като клюки, слухове и интриги. Това ги превръща в наистина незаменими кадри, тъй като се съсредоточават върху ангажиментите си, без да се влияят от лични симпатии и емоции.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase