Снимка: outnow.ch

Вашият успех в бизнеса и кариерата е пряко пропорционален на това колко бързо (и колко добре) успявате да печелите доверието на вашите клиенти, шефове, инвеститори и колеги.

Ето и няколко съвета затова как да станете по-умели в печеленето на въпросното доверия, така че да ви бъде даден шанс да разгърнете талантите и уменията си:

Бъдете истински. Не се преструвайте на такъв, какъвто не сте.

Отдавна отминаха дните в бизнеса, когато хората се впечатляваха от известна фамилия, висока длъжност или добър външен вид. Сега, за да ви уважават, трябва да заявите своята индивидуалност и то не като претендирате на думи, че сте нещо повече от другите (отколкото сте в действителност), а реално покажете с дела, че може би сте такива. Трябва да бъдете максимално искрени, когато „вадите на масата" своите умения, а те трябва да бъдат автентични, а не някакъв гол ентусиазъм.

Трябва да познавате работата си много добре.

Когато наистина сте професионалист и разбирате от естеството на работата си, то вие ще имате самочувствието да общувате и с "най-силните на деня". Само ако бъдете уверени в собствените си сили и умения, ще можете да предадете тази увереност на своите колеги, шефове и клиенти и те ще са спокойни да ви гласуват доверие, знаейки, че има какво да допринесете към общото дело.

Давайте идеи, базирани на изследвания и анализи, а не на хрумвания.

Ако винаги можете да се аргументирате добре, когато давате идеи, значи вие автоматично ще вдъхвате и генерирате доверие към себе си. Не можете да очаквате, че вашата гледна точка ще се приеме добре, ако не е подплатена с множество факти и данни. Помнете, че дори и най-умният изпълнителен директор не знае всичко и би бил готов да даде зелена светлина на някой, който може да му подскаже ново решение на старите проблеми.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase