Снимка: архив, БГНЕС

Клиентите във Великобритания заявиха, че повече не могат да приемат извинения за лошо обслужване заради пандемията от COVID-19, показва проучване, цитирано от Би Би Си.

Гражданите обвиняват фирмите, че постоянно се извиняват за дългото чакане по телефона или големите забавяния на доставки, като посочват като причина пандемията.

Проучването на Института за обществени услуги показва, че първоначално хората са били толерантни и са проявявали разбиране, но сега смятат, че са били преминати всякакви граници, предаде БНР.

Броят на оплакванията за лошо обслужване през последните 6 месеца е най-високият от 2009 г. насам.

Секторите с най-много оплакванията са транспортът, местни обществени услуги като прием при личен лекар, услугите на общините и полицията и телекомуникациите.

Изпълнителният директор на института Джо Косън заяви за Би Би Си, че организациите не трябва повече да се крият зад фразата „заради COVID“. Тя изтъква, че много клиенти са готови да платят повече, но да бъдат обслужени по-добре, отколкото да бъдат лъгани.

Цитиран е куриозен случай с гражданин, на който е бил инсталиран нов уред за отчитане на консумацията на газ, според който той потребява на час газ за 45 000 паунда. Минали четири месеца, докато бъде решен проблема с енергийната компания.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase