Снимка: БГНЕС
Близо 500 собственици на електрически автомобили Tesla не успяха да се свържат с превозните си средства заради проблем в приложението на автомобилите. Собственикът на компанията Илон Мъск се извини на потребителите и ги увери, че компанията му повече няма да допусне такъв срив, предаде БГНЕС.
 
Грешката е забелязана при потребители в Суел, Южна Корея. При опит за свързване с приложението на компанията са получили "грешка в сървъра тип 500". Сривът е само при потребители със система iOS.
 
"Извинете, ще вземем мерки, за да гарантираме, че това няма да се случи отново", написа в профила си във туитър Мъск.
 
Технологичният проблем дойде след като Uber сключи сделка с Tesla, за да позволи на шофьорите в Лондон да имат достъп до електрическите превозни средства като част от схема за стимулиране за увеличаване на използването на по-екологични автомобили.

Коментари Напиши коментар

31

Solar Power

преди 1 ден

До П.К. инк.: Не виждам проблеми в това да има чуждици в бг език ! Напротив това го прави по богат ! Да можем да използвам блокирал вместо забил , но за мен е по добре да имаме 2 думи или дори повече :) Може да вземеш пример от английския език и всичките му варианти. Това е богатството , а не да стоим като някакви стари хора в 1965-та година !

30

Анонимен

преди 3 дни

До Ха Ха - всъщнст може да се движат и жез връзка с интенрет и прочие. Същоот важи и за всички останали автомобили

29

Анонимен

преди 4 дни

Вчера се мотаеше из нета една картинка с вопли как на някакъв американец барбекюто му забило точно на деня на благодарността, защото си намерило и свалило през WiFi нова версия на фърмуера. В коментарите го питаха защо изобщо си е купил точно такова нещо.