Снимка: Justin Chin/Bloomberg

Продажбите на iPhone в Китай са спаднали през май, показвайки сигнали за отслабване, след като Apple се радваше на първоначално възстановяване, когато страната започна отново да отваря бизнеса след блокадата, свързана с коронавируса, пише CNBC.

Други области на бизнеса обаче са нараснали, включително разходите в магазина на Apple за приложения – App Store, който може би показва гъвкавостта на компанията на един от най-големите ѝ пазари.

Данни, събрани от трети източници на CNBC, показват смесено представяне на Apple в Китай през миналия месец.

Компанията е продала 3,6 млн. бройки iPhone в страната през този период, което е под 3,9 млн. за април, сочат данни на базираната в Шанхай CINNO Research. Спадът спрямо април е със 7,7 на сто, но резултатът е по-висок от продадените 3,05 млн. броя iPhone през май 2019 г.

Това е в контраст със 160-те процента ръст на месечна база през април, когато Apple спечели от скока в търсенето в Китай и се радваше на възстановяване, след като страната отвори отново икономиката си, след като няколко седмици по-рано обяви, че взема драстични мерки за борба с коронавируса.

Продажбите на iPhone в Китай спаднаха с 60% на годишна база през февруари тази година. Apple беше принудена да затвори магазините си за няколко седмици, тъй като властите искаха да овладеят разпространението на Covid-19. До средата на март всички магазини на компанията в Китай отвориха отново врати.

Целия материал четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase