снимка: Ройтерс

PlayStation надмина конкурентите си по разходи за телевизионна реклама отново, след като оглави списъка и през октомври и септември, пише VentureBeat.

Това сочи нов месечен доклад за разходите на марките за игри, извършен от GamesBeat и iSpot.tv след анализ на излъченото по над 7 млн. "умни" телевизора в цял свят.

Изследването сочи, че индустрията за игри е увеличила разходите си за телевизионна реклама до 118,5 млн. долара през ноември тази година от 102,3 млн. долара през октомври. PlayStation продължава да доминира, като дава близо половината от средствата на индустрията за такъв тип реклама. След нея се нареждат Nintendo и Xbox, които са с почти сходни дялове.

Като цяло 31 марки са излъчили 119 реклами над 24 500 пъти, генерирайки впечатляващите 5,9 млрд. телевизионни гледания.

PlayStation е начело с похарчените 52,2 млн. долара за 16 рекламни спота, показани 5200 пъти и генерирали 1,9 млрд. телевизионни рекламни импресии. Рекламата с най-голям бюджет за позициониране (11,5 млн. долара) е “Star Wars Battlefront II: Heroes Are Born”.

Nintendo е увеличила над два пъти разходите си за телевизионна реклама от октомври до ноември - до 23,1 млн. долара. Марката е излъчила 27 реклами над 7600 пъти и е генерирала 1,4 млрд. импресии. Нейната най-скъпа реклама от гледна точка на позиционирането (4 млн. долара) е “Get Together With Great Games”, която промотира конзолата Switch.

На трето място е Xbox с 21,9 млн. долара бюджет за телевизионна реклама. Той е похарчен за 5 реклами, които са излъчени 2200 пъти, генерирайки 841,2 млн. телевизионни импресии. “Feel True Power”, която включва музика на Кание Уест, е най-високобюджетната реклама на компанията. Фирмата е платила 19,2 млн. долара за излъчването ѝ.

Четвърта в класацията е Blizzard Entertainment с около 4,3 млн. долара бюджет за реклама в телевизията, а след нея се нарежда King - с 2,2 млн. долара. 

Още подобни материали четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase