Снимка: БГНЕС

Социологическо проучване в София е показало, че над 60% от хората не обръщат никакво внимание на рекламните брошури, които намират в пощенските си кутии.

Още по темата
Проучването е на агенция "Тренд". Проведена е през април като част от проекта „СТОП на рекламата!“.

Според изследването само година след стартиране на механизма “Стоп на рекламата”, той вече е разпознаваем от 30% от анкетираните. 10% от анкетираните твърдят, че вече имат залепен стикер “Стоп реклама”, а други 2% са имали, но е бил отлепен. Според мнозинството от тях след поставянето на стикера той е дал резултат. При 46% рекламата е намаляла значително, а при 25% е спряла напълно.  

Столичани масово смятат, че ако търговските вериги спазват ограниченията срещу неадресната хартиена реклама, това ще допринесе за опазването на околната среда.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase