Снимка: HelpBook.info

Отново отворихме доста работа на БАБХ, поради многобройните постъпили сигнали към тази институция. Наш потребител в Helpbook.info посетил хотел в град Видин и бил потресен от порядките там:

"На 31.10 между 08:00 и 08:20 ч. бях на закуска в ресторанта. Закуската беше на блок маса. Взех си чиния и точно пред мен жена гост на хотела си върна остатъците от храната /кашкавал/, който държеше в ръка отново в общия. Направих й забележка, при което жената ми отговори, че сервитьорката й е казала да го върне там. Жената се притесни и попита сервитьорката дали е постъпила правилно и тя й каза, че е постъпила правилно и да не се тревожи. След което същата сервитьорка отсервира чиния, на която изсипа остатъците от кашкавал отново в общото. Направих й забележка и казах, че ще подам сигнал и че това не е нормално. Отговорът, който получих е : " Какво толкова? Той дори не е отхапан!". Управителят не реагира по никакъв начин на сигнала. Каза, че просто ще проверят камерите. Предвид Ковид ситуацията, а и не само, това е изключително гнусно и опасно. Надявам се, че ще бъде извършена проверка и моля за обратна връзка“. Сигналът може да видите тук.

В друг сигнал, касаещ баничарница намираща се на спирка на столичен булевард, задават следните въпроси към институцията: „-Има ли право въпросният обект да прави пици и други закуски с месо и млечни продукти?
-Има ли въведена система за самоконтрол ХАСЕП?
-Има ли дневници за входящ и изходящ контрол?
-Има ли в срок извършени проби от храна и натривки?
-Има ли продаващият ром здравна книжка?
-Трябвва ли да бъде с работно облекло?
-ИМА ЛИ ИЗГРАДЕНА АСПИРАЦИЯ В ОБЕКТА?

1.Тоалетна в помещението, в което се правят така наречените баници
2.Ромът, който работи там е в одърпани и мръсни дрехи и по джапанки
3.Липса на лични предпазни средства- ръкавици /работи се едновременно с пари и се пипа и храната/
4.Сложени на прозореца някякви сосове с неясно съдържание
5.Липса на каквито и да са етикети за съдържание на продаваното там /алергени, заместващи продукти, консерванти и т.н./
6.Липса на час на приготвяне на продуктите, както и време за реализация
7.Неправилно съхранение на открито в неконтролирана температурно среда
8.Супер ЛОША хигиена в целият обект“
Молбата е за проверка дали обектът отговаря на санитарните изисквания.

В същото време повече от 20 деца се оказали с хранително разстройство с еднакви симптоми, заради храната предлагана в столично училище. Нужно е да се извърши проверка на доставчика, който е известен.

Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info! Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase