Саморазправата на роден хотелиер с израелските клиенти е необяснима и недопустима и със сигурност ще даде своето отражение на летния сезон по морето, каза председателят на Сдружение "Активни потребители" Богомил Николов в "България сутрин".

"Предметът на спора няма значение, скандали от подобен род се пренасят върху целия бранш. Проблемът донякъде се дължи на изключително ниската култура по Черноморието", посочи той.

Още по темата
Според Николов се случва често даден турист да бъде настанен в стая, различна от тази, която е резервирана. В подобни случаи, ако резервацията е директна, трябва да предявим претенции към самия хотелиер.

"Концепцията на родния туризъм се основава на евтин алкохол, хазарт и т.н. За мен най-големият дефицит е именно в разликата при отношението спрямо примерно това, което виждаме в Гърция и Турция - обноските са на първо място. У нас си имаме проблема на "намръщения сервитьор", заяви още Богомил Николов в ефира на Bulgaria ON AIR.

И докато туристите по морето намаляват тази година, проблеми има и в столицата.

В "Активни потребители" редовно се получават и сигнали за некоректни таксита. Най-честите примери са в района на летището, пилоните на НДК в София. Те използвали така наречените помпи и удвоявали, дори утроявали сметките.

"Коректните превозвачи и ДАИ не вземат мерки. Клиентите не са толкова силни да се справят. Най-малкото, че срещу тях често пъти стои бабаит с анцуг", заяви още събеседникът.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase