Кадър от верижната катастрофа на "Струма". Снимка: Булфото

Изключително внимателното шофиране при много слаба видимост е един от сигурните начини шофьорите да избегнат верижни катастрофи, каквито стават при мъгла. Това се посочва в съобщение от АПИ по повод "опитите за пореден път да се хвърли вина за тежък пътен инцидент върху пътната инфраструктура и то на новоизградена отсечка, сигнализирана с пътни знаци и маркировка по всички правила на нормативната уредба".

Още по темата

Участъкът между Кресна и Сандански от автомагистрала /АМ/ "Струма" има изградена техническа инфраструктура за интелигентна транспортна система, посочват от АПИ.

Инфраструктурата ще продължи да се надгражда, тъй като е част от цялостния проект за интелигентна транспортна система за лотове 3.1, 3.2 и 3.3 от АМ "Струма". Системата ще има общ център за управление на трафика и той ще започне работа със завършването на лот 3.1 между Благоевград и Крупник, тъй като изграждането на центъра за управление е включено в лот 3.1 на АМ "Струма".

Тъй като изграждането на лот 3.3 от Кресна до Сандански завърши предсрочно, а лот 3.1 е в процес на изграждане, от АПИ са предприети стъпки за изграждането на временен контролен център за управление на трафика, който ще е в сградата на Областното пътно управление в Благоевград.

Интелигентната транспортна система включва станции за броене и управление на трафика, видео наблюдение, информационни табла, измерване на теглото на превозните средства и метеорологично наблюдение.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase