Онлайн гласуване определи "Пещерска" за "Любимата марка ракия на българите" в конкурса "Златната изба", организиран от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката.

Тази година в категорията бяха номинирани 48 различни родни ракии. "Благодарен съм и на всеки, който е дал гласа си за „Пещерска“. Това е голямо признание за нас. Поздравявам и прекрасния екип на VP Brands, че с труд и професионализъм вече десетилетия защитава имиджа на „Пещерска“. Вярвам, че постигаме това благодарение на собствените лозя, високия контрол на всеки етап от производството и отдадеността на хората, които работят в компанията", каза представителят на "Пещерска" при получаване на наградата.

Конкурсът "Златната изба на България" се провежда за шести път като победителите се избират чрез онлайн гласуване. През 2019 година „Пещерска“ отново бе определена за любима на потребителите. “Пещерска“ е сред най-разпознаваемите и обичани родни марки. Произвежда се от собствените лозови масиви на компанията VP Brands International при затворен цикъл на производство. Това означава стриктен контрол още на лозето при подбора на най-качественото грозде, през дестилацията по най-високите стандарти в алкохолния бранш до бутилиране, съхранение и разпространение в търговската мрежа.

От компанията споделиха, че рецептата за "любимата ракия на българина" остава непроменена през годините.

"Горди сме с това, което постигаме. Инвестирахме и ще продължаваме да влагаме средства в развитието на лозята ни, в техниката, в хората, които правят нашите прекрасни продукти, защото това е печелившата формула, превърнала марката „Пещерска“ в еталон за истинска българска ракия", допълниха от компанията.