Пощенска банка разработи първия банков кредитен чатбот у нас – EVA (Electronic Virtual Assistant), който ще отговаря на клиенти в популярното приложение Facebook Messenger.

Той ще е на линия 24/7, за да предоставя полезна и структурирана информация за различни банкови продукти като потребителски кредити, кредитни карти и програми за обединение на задълженията.

Със стартирането на собствен чатбот Пощенска банка прави поредна крачка в прилагането на иновативни финансови решения и услуги, които да улесняват максимално потребителите.

„Идеята за създаването на EVA дойде като естествено продължение на стратегията за дигитализация на Пощенска банка и стремежа ни да общуваме с клиентите си по най-удобния за тях начин. Броят на използващите платформата Facebook непрекъснато се увеличава, като техният брой в България, по данни на www.statista.com, е повече от два милиона. Анализите ни показаха, че хората все по-често търсят неформално общуване със своята банка, независимо дали са вкъщи, в офиса, на кафе или пътуват с приятели – те искат банковият клон да е в телефоните им.

Нашият отговор на тази потребност е създаването на чатбота EVA. Сега потребителите могат да получат необходимата им информация в директен разговор с него в Messenger-а, без да нарушават комфорта си. Чрез EVA даваме на потребителите уникалната възможност да изберат подходящи решения според финансовите си нужди, като общуват с банката лесно – така, както комуникират със своите познати. Идеята ни е чатботът постоянно да се развива и услугите, които ще се предоставят чрез него, да стават все повече“, коментират от Пощенска банка.

Чатботът представлява софтуерно решение, което позволява да се отговаря автоматично на най-често задаваните въпроси чрез текст, снимки, линкове и други елементи. Той е електронен виртуален асистент, който консултира потребителите дистанционно по-бързо и чрез предпочитаните от тях устройства. Чатботът е модерен и все по-предпочитан начин за комуникация, защото подобрява процеса на обслужване, предлага на потребителите персонализирани услуги и подобрява изживяването им в контакта с компанията. Големият му позитив е, че е на линия 24 часа и е леснодостъпен – само с влизане в Messenger.

EVA, чатботът на Пощенска банка, има собствена Facebook страница – https://www.facebook.com/evapostbank. Потребителите могат да пишат на EVA и през официалната фейсбук страницата на Пощенска банка – www.facebook.com/PostbankBG.

Коментари Напиши коментар

3

Анонимен

преди 3 седмици

Левон Хръцпръцунян си е сменил пола?

2

Швейцарска Ягода

преди 3 седмици

Внимание!
На Пошлата и Гнусна баМка !
бЕгайте надалеч !

1

Роб на влаЗта

преди 3 седмици

Когато броя на ползващите безплатни платформи се увеличава едва ли е за това че е от хубаво а най-вече че хората обедняват и търсят нещо без пари.
Заем на човек който няма 5лв.да звънне си е чисто поробване -няма пари за разходи пък ще живее и връща ....чакай..