Онлайн магазинът Enzo.bg бе ребрандиран и промени името си на Notino. Това ще е от полза за клиентите, защото ще могат да се запознаят с корпоративните принципи на Notino Group.

Ребрандирането бе необходимо, така че няколко онлайн магазина да попаднат под името на една и съща марка. Notino Group откри магазини в различни държави с уникални имена. Сега компанията придобива популярност. В тази връзка ще използва една марка. Благодарение на това, доверието на новите клиенти към Notino ще се увеличи, а настоящите клиенти ще получат огромен брой привилегии.

Защо ребрандирането е ползотворно

Notino обединява големи европейски онлайн магазини, специализирани в онлайн продажбата на парфюми. Beautyspin.co.uk, Iparfumerie.de и други онлайн магазини не са толкова известни, колкото марката Notino. Поради това компанията реши да идентифицира отделни онлайн магазини с помощта на марката Notino. Клиентите ще станат част от една обща екосистема, която им позволява да купуват премиум парфюм на разумна цена.

С помощта на ребрандирането, Notino Group ще може да запознае европейските потребители с ценностите на марката, както и да покаже големи отстъпки и промоции. Това ще помогне на клиентите да станат по-лоялни. Парфюми Notino бг ще запознае българските клиенти с ценностите на марката.

Какво да очакват българските клиенти от Notino

Сайтът е актуализиран, но е малко вероятно клиентите да забележат значителни промени. Старите профили все още са активни, историята на покупките е запазена, а цените и качеството на парфюмите не са се променили. Новите клиенти ще могат да научат за най-атрактивните цени на любимите си аромати на официалните канали на Notino. Дизайнът на сайтовете, стартирани в различни държави, е сходен. Функционалността също е идентична: усъвършенствано търсенето и подкатегории.

Notino действа в 22 европейски държави, включително България. Компанията е открита през 2004 година и се разраства постоянно, предлагайки на клиентите увеличаваща се колекция от оригинални марки продукти.