Един час до работа и обратно. Осем часа работен ден, 40 минути за преглед и помощ за домашните след това, половин час браузване в интернет за нов аламинут за вечеря. Въртележка от графици и ангажименти, в която всяка минута има значение. Да не говорим, че идват коледните и новогодишни празници, когато отделяме още повече време за пазаруване в търсене на най-подходящите подаръци и всичко нужно за трапезата.

Възможно ли е да постигнем баланс и да съчетаем ежедневните си ангажименти с приятно прекарване на времето? Възможно е, ако намерим пресечната точка между

Полезното и приятното

Пазаруването е част от обичайните ангажименти, които не може да пропуснем, независимо колко натоварен е графикът ни. Оказва се, че 19 минути е средното време за пазаруване в Lidl, а 80% свързват клиентското си изживяване в магазините с положителни емоции. Резултатите са част от проведено изследване от агенция Pragmatica, сред 880 клиентите на веригата. Всеки втори от тях смята, че се справя по-бързо с пазаруването там, отколкото в останалите вериги, показва проучването.

Лесното и бързо пазаруване в Lidl

се обяснява с прецизната предварителна селекция на продуктите. Това е мнението на 55% от анкетираните, които споделят, че така са улеснени в избора си. Възможността да открият всичко необходимо за трапезата и домакинството прави пазаруването комфортно и пести време. Всъщност експертите на компанията са инвестирали години опит в прецизния подбор на всичко необходимо, което клиентите могат да открият на едно място. Освен разнообразни хранителни продукти, потребителите могат да намерят и всичко нужно за семейството – от качествен текстил до уреди за ремонт и декорация на дома. Така вместо да обикалят няколко места, могат да си набавят необходимото на едно място.

Логичната подредба на стоките във веригата пък пести време за обикаляне в самите магазини на веригата. На това мнение са 57% от анкетираните в проучването. Почти толкова, 58% смятат, че това се дължи на компетентното и бързо обслужване на касите.

Точно удобното пазаруване на продукти с високо качество, което пести време

е причината 80% от клиентите на Lidl да свързват пазаруването с положителни емоции. Потребителите оценяват и продуктите на Lidl, като 75% ги свързват с високо качество, а 70% са на мнение, че пестят, докато пазаруват във веригата.

И при равносметката в края на деня, 19 минути положителни емоции пестят не само стрес и пари, но и време за важните неща в живота. Тези, които карат да измерваме времето не в минути, а в преживявания.