Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

По време на пандемията българите започнаха да търсят повече био продукти и преориентираха бюджетите си към закупуване на по-качествени храни. Това заяви Яни Драгов, изпълнителен директор на компания в бранша, в предаването „Бизнес старт“ с водещ Живка Попатанасова.

„Първо, най-трудно в началото на пандемията бе да опазим хората си от стреса, да осигурим суровини, за да върви стокопотока, а след това бе важно да осигурим търсене на нашите продукти“, каза гостът пред Bloomberg TV Bulgaria

"По време на пандемията отчетохме засилване на търсенето на био продукти и основни храни, и спад на снакинг продуктите. Затова се наложи да преструктурираме производството си“.  

По думите на Драгов компанията му е отчела много силен ръст на онлайн търговията: "Не мога да дам конкретни числа, но може би ръстът е около 70% в сравнение с миналата година“.

Изпълнителният директор също така заяви, че изискванията на бранша, в който се развива компанията му, са помогнали за това екипът да се запази здрав.

„В България се консумира това, което се търси и в Западна Европа - продукти за детокс, стимулиращи продукти - мака и какаови продукти, и такива, които стимулират имунната система“, обясни Драгов.  

"Хората преориентираха бюджета си вместо към ресторанти към по-качествена храна вкъщи…Пандемията също така подсили тренда за по-здравословно хранене“, обобщи гостът.

Според него тенденцията за все по-голямо търсене на вегетариански и веган продукти ще се ускорява в близките години.  

Целият разговор вижте във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase