Интернет пространството продължава да бъде залято от новини, свързани със ситуацията с коронавируса. А Facebook обяви, че ще забрани рекламите, свързани с всякакви възможности за лечение или превенция на COVID-19.

"Няма универсална формула как да разпознаваме фалшивите новини, няма и формула как да вярваме на една или друга новина. Трябва да проверяваме от няколко източника, да бъдем много внимателни. Виждам, че има такива абсурдни новини, а страшно много хора в социалните мрежи се хващат на тези новини, чак ми е странно", каза PR експертът Максим Бехар в предаването "Денят ON AIR".

Според него това е заради паниката и притеснението.

"Когато видим източника на информацията, трябва много добре да го проверим. И ако нещо някой ни съобщи и ни се стори страшнo атрактивно - влизаме в Google и търсим втори и трети източник", препоръча той.

Според Бехар информацията, която е поднесена ежедневно от Националния кризисен щаб, е много добра.

"Тя е повече, отколкото някой може да поеме. Приветствам Щаба, Медицинския съвет и премиера. Дори с риск да ни досадят - това е по-добрият вариант. Премиерът Борисов и вицепремиерът Дончев правят доста добри усилия всички ние да знаем какво се случва в държавата. Това в днешно време е изключително важно", категоричен е той.

Максим Бехар коментира, че Facebook и Instagram взимат доста сериозни мерки да ограничат хакването или представянето от чужда самоличност по време на пандемия.

"Тази криза е студен душ за всички, който ще го запомним поне няколко поколения напред. Дано никога не се случва, ще си преосмислим ценностите и важните неща в живота", допълни PR експертът пред Bulgaria ON AIR.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase