Преди седмица хиляди "зелени билети" бяха купени от столичани, според данните от Центъра за градска мобилност. Въпреки това, колоните от автомобили и задръстванията не намаляха осезаемо в пиковите часове на 4 декември. За подобен проблем получихме сигнал и в платформата на Helpbook.info.

Въпросите на потребителя резонно са отправени към Столичната община: "Защо да избера да пътувам с градски транспорт, пък било и със зелен билет, като не можете да ми осигурите по-бързо и по-удобно пътуване в сравнение с това с личния ми автомобил?

Столичната община, като стопанин на пътната мрежа в София, какво прави, за да осигури безпроблемно придвижване на автобусите в BUS лентите? Колко пъти общината като стопанин на пътната мрежа в столицата се е обърнала за съдействие към КАТ - София по този въпрос?"

В друг сигнал, отправен към Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ), се твърди, че в магазин на голяма хранителна верига съхранението на храните е под всякаква критика. Витрините на топлия бар са непочистени, храната се приготвя в разрез с всички норми и правила на хигиената. Продуктите са стари, а видът на ястията не предизвиква желание за закупуването им. Потребителят призовава за извършване на моментална проверка с оглед завишаването на контрола и подобряване качеството на предлаганите стоки.

Пореден сигнал за изоставени коли получихме отново към община Варна. Според снимките е видно, че автомобилите се разфасоват директно на улицата, около тях се валят чаркове, найлони, спрейове, автомобилни гуми и стъкла.

Заснет е поредният нагъл шофьор паркирал колата директно на тротоара като с действията си затруднява предвижването на всички пешеходци, хора с инвалидни колички и майки с детски колички. Надяваме се на съдействие от "Пътна полиция" - СДВР.

В заключение ви запознаваме с един интересен сигнал с въпрос, отправен към Министерския съвет: "Мои познати (български граждани) посетиха Република Турция за един ден. При завръщането им в Република България им е издадена касова бележка за пресичане на държавната граница на стойност 5 лв.

Въпросът ми е: На какво основание на български граждани е събрана такса за преминаване на държавната граница при завръщане в собствената им държава? При преминаване на държавната граница на Летище София такава такса не ми е искана. Затова ми се вижда изненадващо".

Това са само малка част от получените сигнали през седмицата. Ако видите нередност, проблем, с който се сблъсквате всеки ден и искате да подадете сигнал - направете го онлайн в HelpBook.info!

Платформата на Investor Media Group ще ви даде възможност не само да придадете гласност на проблема, но и да изпратите сигнал до отговорните институции.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase