Снимка: БГНЕС
fallback

Грешка на машинистите е довела до дерайлирането на вагоните край Септември, съобщи транспортният министър Александър Цветков.

Той заяви, че ще настоява да бъде потърсена и наказателна отговорност, освен административното наказание, което се очаква да понесат.

Назначена е пълна техническа проверка на композицията, както и на прегледите, според които влакът е бил технически изправен.

"Причините за вчерашния инцидент са престъпна безотговорност на служители на БДЖ, които с това изложиха на риск живота на пътуващите, на много българи.

Oще по темата

Възложил съм тотална проверка на всички системи за безопасност на БДЖ, на качеството на извършените ремонти, на разпределението на отговорностите в БДЖ по отношение на безопасността и ремонтите.

В рамките на следващите дни ще стане ясно какви са резултатите. Ако се докаже, че шефът на БДЖ инж. Пенчо Попов също има вина за случилото се, ще му поискам оставката", допълни още Александър Цветков.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

fallback
fallback

Коментари Напиши коментар

67

до 65

преди 13 години

С едни от последните промени в железниците, длъжността официално вече се води "деПо-майстор". Повечето железничари обаче продължават да си го наричат деЛо-майстор, макар и никога да не ми е било ясно от къде е дошло това смешно название.

66

преди 13 години

Не е задължително, до 1995 ПЖИ го водеха полувисше, има и хора които след натурпан стаж като пом.машинист се прекавлифицират... Но за повечето си прав - инженери са

65

Анонимен

преди 13 години

като няма нощна смяна, дневната е оставила локомотива на ДеЛо-майстора и е обявен за готов.... Не им и трябва нощна смяна, няма толкова влакове че да има смисъл от нощна смяна в екипировката, а и какво се правеше на нощните смени когато ги имаше не е за разправяне че някои хора още са на работа...

fallback