Снимка: БГНЕС

Продължава компенсирането на бизнес потребителите заради високите цени на тока.

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през февруари.

Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.  

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на бланка, изпратена на имейл адрес e-energy@me.government.bg.

Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. Министерството ще се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase