Снимка: БГНЕС

Продължава компенсирането на бизнес потребителите заради високите цени на тока.

Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават през февруари.

Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.  

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на бланка, изпратена на имейл адрес e-energy@me.government.bg.

Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. Министерството ще се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай.

Коментари Напиши коментар

5

Анонимен

преди 7 месеца

До Анонимен 6..Избиват си от клиентите не само с високи цени,а и с намаляване на грамажа и по-лошо качество ! По-лошо,по-лошо-е,като за българи ! А за износ продуктите са с много по-добро качество ! Всички си затварят очите и никой на никого не търси сметка ! Искам отгоор на следния въпрос: Защо кашкавал от една марка в Лидл БГ и Лидл Германия има съвсем различен вкус и качество ? И защо в БГ е по-скъп ?

4

Анонимен

преди 7 месеца

В тая държава едър бизнес и пенсионери, всичко други да мислят варианти.

3

Анонимен

преди 7 месеца

Бизнеса, след като вдигат тока, те вдигат цените, отделно го и компенсират. Те си избиват от клиентите, реално клиентите никой не компенсира. Забележете цените, вдигне се тока и те вдигат, избиват си разходите с високи цени, а потребителите няма как да избият.