Bloomberg L.P.

На фона на продължаващите протести срещу расизма в Съединените щати, известната оризова марка Uncle Ben's възнамерява да промени логото си, на което е изобразен чернокож.

Компанията искала да помогне за прекратяване на „расистките предразсъдъци и несправедливостта“, заяви концернът от хранително-вкусовата индустрия Mars, към когото принадлежи Uncle Ben's. Ето защо сега бил дошъл моментът за „по-нататъшно развитие“ на логото на марката.

„Все още не знаем как точно ще изглеждат промените и все още нямаме график, но разглеждаме всички опции", се казва в съобщението на компанията, цитирано от Bloomberg.

Една стъпка по-далече е марката за закуски Aunt Jemima, чието лого показва смееща се афроамериканка. В очите на критиците това е клишираното представяне на чернокожа жена като символ на приятелски настроен прислужник. Логото на марката, което съществува повече от 130 години, ще бъде премахнато в края на годината, както обяви компанията майка Quaker Foods North America, която от своя страна принадлежи към групата PepsiCo.

Марката, която произвежда също така кленов сироп и смеси за палачинки, ще бъде и преименувана.

„Ние признаваме, че произходът на Aunt Jemima се основава на расов стереотип“, заявиха от компанията. Логото е променено през годините, за да бъде „подходящо и уважително", но такива леки промени вече не били достатъчни.

Продължението на материала вижте в Investor.bg

Коментари Напиши коментар

45

Анонимен

преди 1 година

Аз пък бойкотирам верига ЛИДЛ заради рекламните им дипляни където навсякъде има черен мъж и бяла жена,черно момченце и черно момиченце.Дразнещо е също както преди в гръцка седмица в дипляната бяха сложили снимки на християнски храмове от Санторини със заличени кръстове.Германската верига да си рекламира така в Германия,не в България.

44

xD

преди 1 година

Ако сложат некоя *** наша ония портрети които циркулират из нета ще е екстра.

43

Дзъ

преди 1 година

Ами да се кръстят Ънкъл Ото и да сложат един октопод ... много върви с ориз