Снимка: YouTube

Видео 11.09.2018

Новата песен на Азис: Евтина провокация или социално послание?

Има изпълнители, към чието творчество никой не може да остане безучастен. Затова Азис отново накара България да говори за него. Новата песен на певеца, и по-специално видеоклипът към нея, привлякоха бързо вниманието и парчето събра рекорден брой гледания.

Песента е гледана над 850 хиляди пъти, а в класацията на YouTube стои като №1 в "Набиращи популярност".

"Ти позна ли ме" направи невъзможното и накара не само феновете, но и противниците на поп фолка да погледнат през очите на дискриминираните в обществото.

Още по темата

Песента завършва със силно социално послание, поднесено от актрисата Цветана Манева, което още повече разбуни духовете в социалните мрежи.

Според PR експерта Ива Екимова това е втора серия на някакъв вид социално послание - след песента му "Мотел".

"Шумно е в момента, четем за това послание навсякъде. Социалните мрежи дадоха много широка свобода на словото. За мен това е мощен PR трик, който е търсен, намерен и правилно канализиран. Мисията е изпълнена", настоя Екимова пред Bulgaria ON AIR.

По думите ѝ посланията на Азис стигат до аудиторията му, но въпросът е дали те са правилно разбрани и какво следва оттук нататък.

Книжният блогър Александър Кръстев е на мнение, че е спорно дали и колко тези послания, които Азис отправя, достигат до неговата аудитория.

"Аз нямам проблем с присъствието на Цветана Манева. Когато се отправя такова послание, то е хубаво да има достатъчно силен посланик. Нейният монолог накрая е много силен и няма нищо общо с песента на Азис. Искам да видя Азис в училище да говори за различните, а не в песните си само", подчерта още Кръстев.

Коментари Напиши коментар

52

Анонимен

преди 2 месеца

Става дума за конкретната песен, не какво бил правил преди това.

51

Само едно нещо

преди 2 месеца

А значи двадесет години простотии са му простени с едно послание за толерантност... Не са не са ... И на него и на господаря му ...

50

Анонимен

преди 2 месеца

Не виждам нищо пошло в песента. В текста има изненадващо талантливи попадения, за разлика от “Хотел“, която ми беше смешна. Клипът с хората и надписите е издържан в по-скоро рекламна естетика, има такива реклами на “Бенетон“, “Дав“ и напоследък на доста спортни стоки. Сполучливо е (освен че не е много оригинално) и не виждам никаква причина за възмущение.