Снимка: Istock

Ако имате проблеми със съня, заспивате трудно или се будите често през нощта, вероятно вече сте опитали стандартните начини за справяне с безсънието – намалили сте кафето и алкохола, може би сте започнали да правите упражнения за намаляване на стреса, а може и дори да сте посегнали към различни добавки за подобряване качеството на съня. Но въпреки това проблемите ви със съня все още са налице.

Има вероятност спалнята ви да не създава необходимите благоприятни условия за лесно заспиване и непробуден сън през нощта. Можете да направите някои малки промени, с които да улесните съня и да го направите по-здрав и пълноценен.

Какво да промените в спалнята си за по-добър сън?

Сменете с по-удобен матрак

Матракът е най-важната част от леглото. Той трябва да осигурява не само комфорт, но и добра поддръжка на тялото, така че мускулите да могат да се отпуснат, създавайки условия за лесно заспиване и качествена почивка. Ако матракът ви е на повече от 10 години, той задължително е за смяна. Структурите в матраците губят опората и стегнатостта си. Ще се почувствате отпочинали и свежи, ако смените матрака със съвременен, нов, стегнат, който осигурява нужната подкрепа за цялото тяло. Това ще ви помогне да не се будите уморени и без енергия, с болки и скованост по тялото.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg

Коментари Напиши коментар

9

Анонимен

преди 1 месец

До 3: водата е скъпа, душ се взема само в неделя и то не всяка.

8

Анонимен

преди 1 месец

Тази на смиката къо е гледам колко пълноценен сън ще има, че то излъчва негатив и отвръчение.

7

И други промени

преди 1 месец

4. Намерете си мъж, който не хърка като дъскорезница. 5. Намерете начин да не делите едно и също жилище със свекървата, ако тя има обичай да влиза в спалнята ви по всяко време на нощта без да почука на вратата под предлог, че се е сетила да провери дали мъжлето ви има изгладени ризи в гардероба и ако установи, че сте заключили вратата отвътре, дудне отвън докато не ви събуди.