Снимка: Reuters, архив

Великобритания е известна с манията си по котки - осем милиона представители на котешкото семейство бродят из улиците и задните дворове в страната.

Резултатите от ново проучване потвърждават, че британците се интересуват повече от живота на писаните, отколкото от този на политиците си, пише в. "Дейли експрес".

Котките масово са смятани за властелините на интернет. Анкетата, посветена на читателските и информационни навици на британците, е направена от сайта Ваучъркоудс сред 2200 души. Резултатите показват, че поданиците на Нейно Величество са по-склонни да гледат котешки клипчета в мрежата, отколкото да четат новини за премиера си.

Мнозинството обитатели на Острова - 89%, предпочитат да се информират от социалните мрежи, отколкото от специализирани новинарски сайтове.

На първо място по читателски интерес са знаменитостите - отново 89 на сто от британците признават, че за тях е удоволствие да са в течение на най-новите клюки.

Втората най-интересна тема - за 82% от жителите на Великобритания, са косматите любимци и всичко, свързано с животинското царство. На трето място е спортът, който вълнува 78 процента от британците.

Следват телевизията и киното (73 процента), храната (67 процента), престъпленията (65 процента), здравето (59 процента) и родителството (55 процента). От злободневни политически въпроси се интересуват едва 39 процента от британците.

Парите и финансовите въпроси вълнуват само 36 процента от жителите на Острова.

Допитването разкрива също предпочитаните средства от британците за черпене на информация. На първо място са социалните мрежи (89 процента), Гугъл (72 процента), Уикипедия (68 процента), новинарските сайтове (62 процента) и имейлите и новинарските бюлетини (59 процента).

(БТА)

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase