Снимки: Reuters

Един от малкото хора, които са посещавали Михаел Шумахер след тежкия инцидент в Алпите е бившият шеф на тима на Ферари във Формула 1 – Жан Тод. И ако до сега се виждаше светлина в края на тунела за възстановяването на спортната легенда, то Тод разсея надеждите, като заяви, че Шумахер може би никога няма да се възстанови напълно.

Още по темата

"Семейството му се бори  също толкова, колкото и той, но нашето приятелство никога няма да бъде същото, както преди. Просто защото вече я няма същата комуникация“, заяви Жан Тод пред Express.

Той бе категоричен, че семейството на Шумахер полага отлични грижи за него.

Жан Тод е един от малкото, които са получили позволение от съпругата на легендата от Формула 1 – Корина, да посещават Михаел. Бившият шеф на Ферари не пропуска възможност да се отбие при Шумахер.

Ала някогашният съотборник на Пилето, Рубенс Барикело, така и не получава достъп до Михаел.

"Опитах се веднъж, но семейството му отказа да ме пусне. Казаха ми: "Няма да направиш нищо добро нито за себе си, нито за него“, споделя той. Решението на Корина да ограничи достъпа до съпруга си бе критикувано от бившия мениджър на Шумахер Вили Вебер. Той твърди, че феновете заслужават да знаят какво се случва със звездата.

"Не можеш да оставиш милиони хора постоянно да се чудят“, заяви той пред немската телевизия MDR Sachsen.

Коментари Напиши коментар

22

Анонимен

преди 4 дни

Всъщност е генна модификация и иплантиране на клонирани органи е възможно ... Не е много вероятно, де :/

21

Моторист

преди 4 дни

За мен далеч по-интересни пилоти от последните трима са Прост, Менсъл, Лауда, Фанджо, Аскари, Стърлинг Мос, Джеки Стюърд, Фитипалди, Кеке Росберг... За жалост няма много записи в нета на тези мъжки времена във Формулата. Агресивно каране, без електроника и с доста по-малко обезопасяване.

20

Моторист

преди 4 дни

Трудно мога да определя Сена или Шуми е по-добрия пилот. Според класациите - Шуми, но от друга страна Сена загина на върха на кариерата си и не можахме да видим още негови победи. Пак според класациите, Алонсо, Фетел и Хамилтън са доста напред, но в сегашната формула електрониката и бюджета в голяма степен определят нещата, а и правилата наказват по-агресивно каране, което прави формулата скучна. Жалко, гледах я от 90-та година и вече близо 10 години много рядко я гледам...