Снимка: pexels.com

Милиони хора страдат от липсата на воля и се поддават на изкушенията всеки път, когато ги споходят, като най-трудно устояват на шоколада, пише в. "Дейли експрес", позовавайки се на резултатите от проучване, направено във Великобритания.

Допитването на OnePoll по поръчка на Kallo е обхванало 2000 души. Резултатите показват, че средностатистическият възрастен индивид има порив да се поддаде на хранително изкушение четири пъти дневно или 122 пъти в месеца. Една осма от жителите на Острова признават, че се предават на желанието всеки път, а четиридесет на сто - в половината от случаите.

Една четвърт от британците, които не успяват да устоят на изкушенията, казват, че се чувстват "нездравословно". Над една трета споделят, че изпитват същевременно "задоволство" и "вина", пише БТА.

Данните от проучването сочат още, че поривите за нещо изкусително настъпват най-често около 15,30 часа. Повечето участници признават, че 20 минути по-късно обикновено се поддават на изкушението. Повторни пориви се наблюдават между 20 и 22 часа.

Една четвърт от анкетираните казват, че изкушенията ги спохождат по-често по време на работната седмица, отколкото през уикенда. Опитвайки се да им устоят, част от британците планират предварително менютата си, посягат към нещо здравословно, пият вода или се развличат с други занимания.

Две трети от участниците в допитването споделят, че се поддават на поривите, защото е "по-удобно".
Сред продуктите в Топ 20 на най-големите изкушения освен шоколада попадат чипсът, сиренето, бисквитите, тортата, сладоледът, бонбоните, хлябът, газираните напитки, пицата, беконът, бургерите, спагетите.

Коментари Напиши коментар

3

Анонимен

преди 1 година

Всичко с мярка.Черен ръчна работа шоколад-неустоимо!С чаша горчиво кафе,прясно сварено.М-м-м.

2

Анонимен

преди 1 година

Ако някой е с наднормено тегло, просто е задължително да откаже захарните изделия.
Това е единствения път за отслабване. Спортуването или в частност тичането не се препоръчва изобщо за дебели хора; това води до натоварване на ставите и сърцето при тях. Тичането е ефективно за здраве или отслабване на леко пълни и хора с нормално тегло, да не говорим, че за горенето на захарите трябва да бягате поне по 10км на ден с темпо 5 мин и 30 секунди за километър най-малко.

1

Айде сега-шоколада

преди 1 година

А пържолките? И кучетата в тиквонистан искат пържолки!