Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Dnes.bg

Общ преглед
Министърът на транспорта Росен Желязков, евродепутати и браншовици се събраха на среща, на която обсъдиха последващите действия на България по въпроса за пакета "Мобилност".

Министър Желязков изрази позиция, че колкото по-малко се говори политически по темата у нас, толкова по-добре.

Още по темата


"Сега сме изправени пред нова институционална ситуация - нова комисия, нов ЕП, нова транспортна комисия, нови докладчици. От българска страна трябва да убедим не само политиците и хората, които взимат политически решения, но и индустрията. Трябва да обясняим какъв е бизнес моделът на периферните страни за по-справедлив пакет", заяви транспортният министър и добави, че трябва да разширим кръга на единомислещите и да убедим други държави в позицията си относно вредите, които ще донесе на единия пазар пакетът „Мобилност“.

Евродепутатът на ВМРО Ангел Джамбазки коментира, че се очаква България да има сериозно участие в предстоящата комисия по транспорт на Европарламента.

"Следващите стъпки са по-успешно изграждане на нашата си, българска капмания, която има за цел да обясни и привлече привърженици от други държави за общата ни позиция.", изтъкна Джамбазки.

Евродепутатът от БСП Цветелина Пенкова заяви, че позицията на партията, която представлява, е в защита на българските национални интереси. Ясно сме заявили желание за участие в комисията за транспорт, ще работим ползотворно и ще защитаваме родния интерес, декларира тя.

Йордан Арабаджиев, изпълнителен директор на Съюза на международните превозвачи, говори за това какво трябва да предстои като действия според транспортния бранш. Той открои като факт от изключителна важност избора на транспортната комисия и комисар в новия ЕП. Изрази надежда, че от България е възможно да има 3-4 представители в тази комисия, за да бъде защитен българският интерес.

"Очакваме пълен синхрон в действията по темата транспорт между българските евродепутати", призова Арабаджиев.


 

Коментари Напиши коментар

7

Пламен Илиев

преди 4 седмици

Ако приемат този нов пакет за мобилност, България губи много (доходите от транспорта са повече от колкото туризма ). Българския шофьор (какъвто съм аз) ще работи същото но за западно европейска компания ,пак ще бъде в кабината 24 часа ,но парите ще бъдат за западноевропейците. Те нямат работна ръка ,принудиха ни чрез продажници да ликвидираме цялата си производство ,а сега целта им е да ни изкоренят от България .

6

Gost

преди 4 седмици

Имам познати в администрацията на Европарламента - казаха, че Джамбазки само у нас се изявява, там е аабсолютно непознат. Няма кой да му се хваща на приказките или крясъците...

5

V

преди 4 седмици

Булонката да не се обажда дето не разбира.Не виждам къв е смисъла от европаламент и еврочиновници.Нали имаме наш български парламент.Единия от двата е излишен.Смисъла на нащо членство беше.Да останат на пазара тия дето наемат хора на поне 1000 евро,а не тия дето ги наемат на 560 лв.Целта не е цяла Европа да живее зле като българина и обратно.Те там си знаят работата,а евродупитатството е излишно и скъпо,Освен това атака говорят за проблема с ромовете и МРЗ то от години,а медиите ни лансират вмро