Снимка: Reuters

През 2016 делът на клиентите, които ползват интернет за резервация на час, се е покачил до 49%. В ерата на интернет хората търсят възможност бързо и лесно да резервират услуги. За това помага платформата Timify, основана през 2012. Темата коментира основателят и главен изпълнителен директор на Timify Боян Танчев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

Проектът стартира в Германия, като е с 45% българско участие. Първоначално той навлиза в немскоговорящите страни, след това в съседните държави като Франция, Великобритания, Испания и Италия, достига до Южна Америка, а от октомври 2017 присъства и на българския пазар.

"Основата е резервиране на услуги онлайн. Като целева група имаме всякакъв вид малки и големи бизнеси – от фризьорски и козметични салони до лекари и болници. В момента започваме да работим с една от най-големите германски банки", посочи Танчев. Той уточни, че освен възможността хората да управляват ресурса и графика си, продуктът позволява и управление на клиентите, както и редица други процедури.

Според Танчев много важно за един стартъп е не просто да намери финансиране, а да попадне на правилния инвеститор.

Визията му за бъдещето е да създадат световна екосистема и платформа за онлайн резервации – всеки краен потребител да може за отрицателно време да резервира час или услуга в близост до себе си. 

Вижте повече на Bloomberg TV Bulgaria. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase