Все някъде по света има рудници и продават нови цветни павета. Възможно дори и в съседна държава. Вероятно където ги продават занаят и как се редят.
Такива настроения може да се повишат и в други страни. Факт е, че сега предстои криза в Европейския съюз и колкото по-дълго продължава конфликтът с Руската федерация, толкова по-дълбока ще става тази криза. Може би много държави ще искат да решават проблемите сами, решавайки, че колективно те само се увеличават.
Някои хора бяха доста ентусиазирани от това изявление, настроението за напускане на ЕС определено нараства, но експертите са доста скептични към тази информация, осъзнавайки, че Унгария ще се изправи пред редица проблеми, свързани с излизането на техните коалиции. Страната няма да може да ги реши в сегашното си състояние, затова е твърде рано да се говори за излизане преди 2030 г. По-късно може би това ще се случи, но само ако Унгария започне систематично да се подготвя за това, да възстанови своята икономика и политика. Ще бъде забележимо, така че изходът никога няма да бъде внезапен.
че за управляващата партия референдумите са важен момент, който ви позволява директно да разберете мнението на гражданите. Разбира се, дори гражданите да решат да напуснат, за страната ще възникне друг проблем: Унгария е практически в центъра на Европа. Могат да възникнат същите трудности, както със Сърбия, която е свободна от този съюз. Повечето граждани, както и управляващият елит, все още не могат да си позволят лукса да напуснат ЕС, въпреки че антиевропейските настроения в страната са доста силни.
Дopи и нa naвeтaтa им nиcнa oт Пpoмeнaтa, нe иckaт noвeчe ga rи тъnчaт и мoчaт, зaтoвa нanyckaт...
Няма да се справиш, сестро. Това не е работа за даскали и кифладжии. На времето имаше професия павьор. Професори в занаята си! Даже след парадите на 9 септември, когато всичките ни танкове през 50-те години минавах по Руски, пветата, макар и временно разоравани в броени дни биваха нареждани отново и така до следващия парад, или срдващата пролет, защото и през зимата се разместваха.
Лошата новина е, че докато не се изронят всички жълти павета, процесът няма да спре. Причината са злите флуиди, които извират от подземията на народното събрание.
Последният свестен ремонт на паваж беше през 90-та на Борис III от Княжево-танковата бригада към Руски Паметник. Тогава под всеобщото недоволство, с доза ирония Петър Младенов отбеляза, че и танковете да дойдат няма да свършат работа. Фразата, разтълкувана изопачено от бездарника-оператор от СДС, Евгени Михайлов, стана причина за оставка, а въпросния от това направи житейска кариера.
Болка са, ти естествено източихте за една магистрала пари от тия павета можете с тия пари да направите улиците на половин България а вие ги откраднахте
Наела била фирма. Нищо не си наела, а си взела поредната сума под масата и си отчела 30-ката на Лойко естествено. Тия *** дето уж "работят" ли са "наетата фирма" ахахахаха.
На есен , на есен скъпа наша , обезобрази столицата ни завсичките години корупция и неадекватно управление , надявам се един ден да ви бъде поискана сметка , на теб и приятелчетата от ГРОБ и вашите фирми.
Лесна работа е, все едно садите картофи. Изравяте паветата от нивата и си взимате по-големите за себе си, а по-малките павета ги заравяте пак в нивата, за да имате печалба от тях и догодина.
В България няма човек който да нареди тези павета както трябва. И другото - тези павета не са правени да носят тритонни джипки. -----////------ Глупости.
Фандъка направи 3 линии на метрото, направи околовръстното, направи ремонт на основни булеварди, изчисти пл. Славейков от книжните плъхове, поднови трамваите, направи Витошка пешеходна, свърза кварталите с центъра, ремонтира стотици детски градини и училища, но К0мунистическата св0лач се дави в жлъч, понеже не можа да й попречи. Браво на Фандъка.
Фандъкова: Голямата ми болка са жълтите павета, има непрекъснат контрол на ремонта