И АЗ ПОМОГНАХ НА КИТАЙЧЕТАТА. КУПИХ СИ 2 ЕЛ. СКУТЕРА. ПРИЯТНО СЕ ПЪТУВА. БЕЗШУМНО ЛЕКО И БЪРЗО.
Коментарът ти наистина е излишен. Китайците правят коли от доста години вече и са водещи, докато ти си направил НИЩО.
До 72: Пич, Европа не е света. Отиди малко в Близкия изток, Дубай, СА, Израел 2/3 от колите са японски, 1/3 американски, корейски и китайски. Всяка 10-та кола е марка, чиято емблема виждаш за първи път т.е. китайска. Китайците имат още много ориз да ядат, но ядат много много бързо и в близко бъдеще автомобилите им ще са навсякъде.
Безграничната любов свършва до парите. Факти...Китай изнася в Русия,но приходите от продажбите си получава в САЩ и ЕС, нов газов поток...Русия Китай..скоро няма да има, въоръжение китайско също,защото Китай бе предупреден...или Путин или край на търговията със запада. Е тогава,къде е любовта към Путин?
Китайците има още много ориз да ядат докато стигнат японците. В Европа и Великобритания има много заводи за японски автомобили, това не се води експорт. Достатъчно е човек само да се огледа и да преброи китайските и японските коли около себе си за да прецени сам какво е съотношението.
До 65 "А също и краден дизайн до безобразие" - мда... Но Фолксваген правят джоинт венчърс с китайците, за да имат достъп до китайските технологии за електрически коли. Защото Фолксваген са гола вода. Факт е другарю, факт, дето неграмотен про'с'так като ТЕБ няма как да вдене.
Тротинетките им се палят като за световно, какво остава за електричките им. Кой ги купува, Русия ли. Е може би в бъдеще и ЕС заради зелените си политики.))
До Анонимен.Така им е казала ККП и затова мълчат като пукели.Понеже темата е за големия чайна износ един човек по горе е абсолютно прав,количество не качество.А също и краден дизайн до безобразие
най-страшното е, че Китай драматично бързо подобрява не само количеството, но и качеството на колите си...
Като отида в магазина за части за колата най-честата фраза е "имам китайски бо клуци за 50 лв и качествени германски за 90 лв". И като си взема нещо китайско верно се троши след 3-4 месеца. Та не ми обяснявайте колко много са напреднали и как качеството е номер 1. Китайците търсят количеството ,а не качеството. Не случайно и цените са по-евтини. Просто влагат най-евтините материали. Това е факт. Иначе няма как да издържат на пазара.
Иначе аз за Китай мнооооого мога да ви говоря неща къде не сте и чували:):):)Гришката Порожанов от Созопол къде беше там посланник ми е личен приятел:):):)На маса ми е разказвал как са искали да му изядат джак ръсела на некъв рожден ден:):):)
В Япония с кеф бих живял. В Китай не мерси. И понеже съм бил в Китай преди години по работа не ми хареса,че гледат на чужденците с подозрение. Мълчат и само за работа. Не смеят да кажат нещо извън работна тема. Все едно ги е страх да не издадат някоя тайна и някой да им иска обяснение. Доста дръпнати хора.
Ние тук Българите с Русия не искаме да имаме нищо общо бе руски ботове:):):)Пискайте си безпомощно,но и културно тук под новините:):):)Тва само ви остана:):):)Над Витоша прелитат Натовски хеликоптери и пазят Българското небе от вражеска Русия:):):)
Полурамотни български сцървули, които не могат да отгледат даже едни домати, критикуват най-големият износител в света! Ама че китайците карат чисто нови автомобили, никога втора употреба, знаете ли това бе драги ми нещастници?
Китай изпревари Япония като най-голям износител на коли