"трябва да имат собствен източник на захранване". Е то освен по станции и вкъщи, както тук някой спомена трябва генератор освен.. а генератора е на гориво ахахаххахаха . скоро ес няма да го има
2050 г.... България не съществува. Половината от нас-също....Не се ядосвайте,живейте си като нормални българи, последна партида....
До 18 - "Когато направят акумулатори, които се зареждат за 15 минути, тогава ще си купя ЕЛЕКТРОКАР" - само че те ще имат две особености - първо, ще е необходим МЕГАВАТОВ източник на тхок, за да се случи това - и второ, такава батерия след няколко години, примерно 2-3, ще бъде унищожена от циклите бързо зареждане, и ще е време за няколко хилядарки за нова... Не може, не работи тая технология с "електромобилите", тя е абсолютно мъртвородена!
Електрическата КИА е 89 560 лв. с ДДС. КИА Сийд дизел с всички екстри е 64 890 лв с ДДС. Разликата в цената е 24 650 лв. Ако обърна това в гориво по днешна цена това е 8306 литра дизел. При среден разход на дизеловата КИА от 5.5 на сто със 8306 литра се очаква тя да измине 150 000 км.!! Ами че това спорд автотърговците е кола на 10 години. Това означав, че аз ако купя дизела ще спестя пари за 10 години гориво!
Би се изплатила, но може да я караш само в града. Да тръгнеш на път повече от 100 км в една посока няма шанс да се прибереш вкъщи същия ден или да минеш повече от 200-250 км реални в едната посока, после спираш за зареждане 8 часа и тогава продължаваш или се връщаш обратно. Когато направят акумулатори, които се зареждат за 15 минути, тогава ще си купя ЕЛЕКТРОКАР
От 17 ноември 2022 са въведени специални регистрационни табели за електрически автомобили.Табелите следват формата на стандартните, с разликата, че са със зелени символи на бял фон. За разлика от стандартните табели, тези за електрически автомобили нямат областни кодове. Вместо това имат един национален код - "ЕА" (Електрически автомобил). Къде отива данък МПС от всички областни градове, ето това ме интересува? ако е в софия, да ви и ба майк ата !!!!
Е колата е много рискова инвестиция. Да изчакаме десетина години и тогава. Я електриката , я ДВГ.
Имам Опел Грандленд Х 2019 1.6 дизел. Среден разход комбиниран 4.9л!!!Каква електричка какви глупости
Представете си един малък жилищен блок в който живеят 20 семейства. Всяко семейство има по 2 електрически коли. Всяка вечер хората се прибират от работа и колите се включват на зарядни 7KW. Това прави 280KW пикова консумация само от автомобилите. В този блок има и бойлери, осветление, електроуреди, отопление, климатици и др. консуматори поне още 200KW. Сега тази консумация я умножете по 100 и се получава един квартал. Много ми е интересно как ще издържи мрежата? И от къде ще дойде този ток?
"Желаещите да си купят електромобил трябва да имат собствен източник на захранване." ке си купим хонда електричка с генератор хонда
ТОВА Е ИЗМАМА! Просто недвусмислена лъжа! Как ще се "изплати", когато все повече намаляват субсидиите и нараства цената на електроенергията! Как ще се изплати, като след 8 години батерията е съсипана и трябва да се смени с нова, на цена МНОГО ХИЛЯДИ ЛЕВОВЕ! И дори да беше много, много по-евтино от нормален автомобил, това е блезполезна играчка! Зарежда се чясожве! Не можеш да разчиташ! Пробега пада просто от това, че седи на улицата! През зимата пробегът пада драстично! ИЗМАМА! ПОРЕДНАТА ИЗМАМА
Чудех се на кого викат "Дуньо-простия" - това ли било? За едно в прав, ДВГ-то няма да го победят скоро.
Къде мога да зареждам е-кола в квартал Дружба или Младост? Няма нито една зарядна станция в тези квартали. Дори от балкона немога да пусна кабел, защото се налага да паркирам на километър от нас.
Бъдещето на автомобилите (особено на тежкотоварните) е водородните клетки. Батериите са неефективни и опасни за околната среда.
Румен Дунев: Е-кола би се изплатила в дългосрочен вариант