На гр.транспорт увеличение 30%, а на пенсионерите кога? Политиците нали обещаха януари 2023г, да направят ново преизчисление на пенсиите. Да, ама не нали? Я, влезте в аптеките да видите какъв ужас е. Всеки ден цените на лекарствата вървят нагоре. И като не си купиш лекарството, хващаш пътя към небето. Ама за това, никой не го еня.
До 27 - Не четеш, ама коментари пускаш! Говоря, че почти всички градове градчета в Германия са обхванати от S-бан, далеч на всички имат U-бан (метро). А за София - сравни картата на града сега и тази от 1990 г. и ще видиш колко км жп линии са изчезнали... Ъъъъ - така де - откраднати от Соф.община, но не за да пуснат собствена градска железница, тъй като това беше забранено и потискано през целия този период (1990-2022)
Защо протестират, от 01.01.23г. започнаха законен рекет с по 15 лева месечно на онези които ползваха карта за една линия?!
Способен водач на автобус не протестира. Поставя въпроса повишение на заплатата пред богаташа / собственик на автобуса/ и ако не я получи , му оставя ключа на автобуса
Протестират защото много от селяните в градски транспорт са теглили ипотечни и потребителски кредити и сега започнаха да се увеличават лихвите и не могат да си обслужват кредитите. Никой не е длъжен да ви увеличава заплатите, за да можете да си изплащате кредитите.
Тия които протестира не са водачите на автобусен градския транспорт . Повечето от тях са администрация и клакьори на партии от които взимат бонуси. Истински водач , ако не му платят си взима последната заплата / ако успее/ и напуска. Винаги ще си намери работа .
Защо протестират и рекетират не мога да разбера. Никой не е вързан насила там, на който не му харесва да напуска, защо ще протестира насила да им увеличат заплатите, ееее няма да стане. Напускайте и си търсете по високи заплати вместо да изнудвате.
Да не забравяме все пак, че 90% от борсите на едро се държат от фирми на ГЕРБ и ДПС. Именно те спекулативно надуха цените, като паднаха от власт за да саботират Промяната.
Няма кой да уплашат като протестират освен 80-90 годишните старци и ромите които ползват градски транспорт.
В София реално преброиха 990 хиляди души и затова на много други градове изкуствено намалиха населението с по десетина процента,та да го прехвърлят в столицата и така да закърпят Софето до около милион и двеста хиляди.Че отгоре на всичкото и повече мандати дадоха на столицата.Наливането на народна пара в кацата без дъно,наречена София трябва да продължи.
София е рекорд по брой таксита в ЕС. В Мюнхен при същото население такситата са 2/3 по малко.
Градския транспорт/ автобусния/ в София е с 1500 водача за 1 мил. путници. И един двама богаташи / собственици!!!/ на тия ПТ. В Германия милиони Частни водачи на автобуси в градски условия.
Наистина, ще се придвижваме с електронния транспорт! Имаме електронно правителство, отделно човек - министър на електрониката, имаме електронни пенсии, електронни рецепти и електронни административни услуги. Защо да нямаме и електронен транспорт?
До22. Е кога е имало градска железница? / цитира Германия/. На хартия може и да е имало. В Германия има SB и отделно UB.
Протест на градския транспорт в София