50

Щерев

преди 1 година

Това не са санкции против Русия.Това е специална финансова операция за доброто на Русия...ха ха ха

49

Анонимен

преди 1 година

ОТ руския влак зависи дали ще изгрее слънцето бее ей... :)

48

Анонимен

преди 1 година

Лелееее какви глупости, суровините за микрочипове се пренасяли с влак виждаш ли... без руския влак нямало да дойдат суровините ХАХАХАХАХАХАХАХИстината е че с русия и без нея все същото.

47

Анонимен

преди 1 година

Страните от ШОС са с над 5 милиарда население, докато сащ, ес, япония и австралия едва събират половин милиард, та кой е "светът" се пита в задачата..

46

Ерекцията-Парапета

преди 1 година

НИЕ! Последователите на Киро! И Асенчо! Искаме да ви призовем да се съедините с Нас, за да победиме всичко Наоколо!

45

Анонимен

преди 1 година

Русняците щели да праштат вагоне да носат на Украина ракети да фръгат по Русиатъ. Бравус! Димукрате! Ша ги пишът у онаа книгъ на Оня дека ка са казваше... 1е *** забраих...

44

Ненадеждна и лъжлива

преди 1 година

Русия държала на репутацията си и имала договор?!?! Ами тя Русия имаше и договор с Украйна, че гарантира териториялната и цялост срещу обезоръжаването на Украйна с 1500 ядрени ракети!

43

Анонимен

преди 1 година

Модернизация на ЗИЛ-ове, която по пазарна оценка би трябвало дa струва не повече от 2 милиона долара, в Киев струва 15 милиона долара. Това става ясно от документи от Министерството на отбраната на Украйна.

42

Анонимен

преди 1 година

"Удивително е, че въпреки всички санкции тази верига за доставки все още работи", казал Майкъл Вурмсер. Тази верига за доставки все още работи и ще работи, защото доставчик е КНР, Русия има договор с Китай за доставката и държи на репутацията си.

41

Гален

преди 1 година

Тия 36000 тона редкоземни метали могат да ги натоварят на ЕДИН кораб и за три седмици ще са в Европа, без да минават през каквато и да е Русия. А могат и с по един полет дневно, да си ги возят цяла година. Тъй че, с тия измислици за незаменимата роля на Русия може и по-полека.

40

Анонимен

преди 1 година

Русофилът си мечтае Русия да налага санкции на Запада ама това си остава само неизпълнима мечта. Цялото това празнословно говорене на руските пропагандони и техните верни лакеи русофилите как западът е безкрайно зависим от Русия е смешен бунт на колене пред западните работодателите на Русия.

39

Анонимен

преди 1 година

До дядо йоцо гледа През Турция са много държави и всяка събира такса и скача 10 пъти цената, Банките събирт и солени застраховки.

38

дядо йоцо гледа

преди 1 година

До Анонимен------Така е тези ''суровинни ресурси''(!?!?) са от друга галактика и не са в менделеевата таблица

37

дядо йоцо гледа

преди 1 година

Немска компания пусна товарен влак от град в централен Китай до Дуисбург. Маршрутите са два: Китай-Казахстан-Русия-Беларус-ЕС, и Китай-Казахстан-Азербайджан-Грузия-Турция-ЕС. Ако Русия не иска парите за преминаване - ОК

36

Анонимен

преди 1 година

Руските суровини ресурси са безаналогови.

35

Анонимен

преди 1 година

Както винаги некои правят много пари, а балъците *** по окопите.......

34

Анонимен

преди 1 година

До Хххх Ти не си добре бе аркадашлар. Най-евтиния транспорт е морският. 1 цент на тонкилометър.

33

Анонимен

преди 1 година

Обема на търговията между Русия и Западна Европа за последната година се е увеличил с между 30 и 80 % за различните страни. Изключение правят само три европейски държави. Санкции ли? По-специално търговията с Германия се е увеличила с 33% (20,7 милиарда евро), с Полша - с 24% (10,4 милиарда евро), с Италия - със 100% (9,6 милиарда евро), с Франция - с 84% (9,5 милиарда евро). ), с Холандия - с 51% (8,4 млрд.)

32

Анонимен

преди 1 година

До Нищо ново Не само че могат без Русия ами ще ви докажат на вас русофилите че без да съществува иддииоотската държава Русия която ще бъде развалена на съставните си части събирани от десетки руски деспоти, светът ще стане много по-добро място за живеене.

31

Хххх

преди 1 година

До 30А ти ползвал ли си контейнери бе ръзбирач...цената на транспорта с кораби е много по скъп от железопътния....от пандемията насам цената за воден транспорт е скочила 5-6 пъти...и ще заобикаляш много повече...къде си спал в час по география..още 5 клас се учи кой транспорт е най евтин и разпространен....