Това не са санкции против Русия.Това е специална финансова операция за доброто на Русия...ха ха ха
Лелееее какви глупости, суровините за микрочипове се пренасяли с влак виждаш ли... без руския влак нямало да дойдат суровините ХАХАХАХАХАХАХАХИстината е че с русия и без нея все същото.
Страните от ШОС са с над 5 милиарда население, докато сащ, ес, япония и австралия едва събират половин милиард, та кой е "светът" се пита в задачата..
НИЕ! Последователите на Киро! И Асенчо! Искаме да ви призовем да се съедините с Нас, за да победиме всичко Наоколо!
Русняците щели да праштат вагоне да носат на Украина ракети да фръгат по Русиатъ. Бравус! Димукрате! Ша ги пишът у онаа книгъ на Оня дека ка са казваше... 1е *** забраих...
Русия държала на репутацията си и имала договор?!?! Ами тя Русия имаше и договор с Украйна, че гарантира териториялната и цялост срещу обезоръжаването на Украйна с 1500 ядрени ракети!
Модернизация на ЗИЛ-ове, която по пазарна оценка би трябвало дa струва не повече от 2 милиона долара, в Киев струва 15 милиона долара. Това става ясно от документи от Министерството на отбраната на Украйна.
"Удивително е, че въпреки всички санкции тази верига за доставки все още работи", казал Майкъл Вурмсер. Тази верига за доставки все още работи и ще работи, защото доставчик е КНР, Русия има договор с Китай за доставката и държи на репутацията си.
Тия 36000 тона редкоземни метали могат да ги натоварят на ЕДИН кораб и за три седмици ще са в Европа, без да минават през каквато и да е Русия. А могат и с по един полет дневно, да си ги возят цяла година. Тъй че, с тия измислици за незаменимата роля на Русия може и по-полека.
Русофилът си мечтае Русия да налага санкции на Запада ама това си остава само неизпълнима мечта. Цялото това празнословно говорене на руските пропагандони и техните верни лакеи русофилите как западът е безкрайно зависим от Русия е смешен бунт на колене пред западните работодателите на Русия.
До дядо йоцо гледа През Турция са много държави и всяка събира такса и скача 10 пъти цената, Банките събирт и солени застраховки.
До Анонимен------Така е тези ''суровинни ресурси''(!?!?) са от друга галактика и не са в менделеевата таблица
Немска компания пусна товарен влак от град в централен Китай до Дуисбург. Маршрутите са два: Китай-Казахстан-Русия-Беларус-ЕС, и Китай-Казахстан-Азербайджан-Грузия-Турция-ЕС. Ако Русия не иска парите за преминаване - ОК
До Хххх Ти не си добре бе аркадашлар. Най-евтиния транспорт е морският. 1 цент на тонкилометър.
Обема на търговията между Русия и Западна Европа за последната година се е увеличил с между 30 и 80 % за различните страни. Изключение правят само три европейски държави. Санкции ли? По-специално търговията с Германия се е увеличила с 33% (20,7 милиарда евро), с Полша - с 24% (10,4 милиарда евро), с Италия - със 100% (9,6 милиарда евро), с Франция - с 84% (9,5 милиарда евро). ), с Холандия - с 51% (8,4 млрд.)
До Нищо ново Не само че могат без Русия ами ще ви докажат на вас русофилите че без да съществува иддииоотската държава Русия която ще бъде развалена на съставните си части събирани от десетки руски деспоти, светът ще стане много по-добро място за живеене.
До 30А ти ползвал ли си контейнери бе ръзбирач...цената на транспорта с кораби е много по скъп от железопътния....от пандемията насам цената за воден транспорт е скочила 5-6 пъти...и ще заобикаляш много повече...къде си спал в час по география..още 5 клас се учи кой транспорт е най евтин и разпространен....
Санкции? Руските железници са от ключово значение за евроиндустрията