10

До 2

преди 1 година

Те имат голямо желание да пуснат допълнително вагони, ама вагони НЯМА. Всички са в движение по график.

9

Анонимен

преди 1 година

Само 6 милиона?!? Че те за пренареждането на едни павете дадоха повече.

8

Бразилец

преди 1 година

Ние бразило-индо-пакистанците много обичаме да се возим безплатно!

7

Хемус

преди 1 година

Еми още се продължава с практиката регионалните влакове да се пътува на принципа левче на ръка,в полза на кондуктора!Като сметнеш реалната цена на билета,'редовите пътници',които ощетяват компанията и броят на работните дни в годината,май сметката ще излезе да я балансират

6

Анонимен

преди 1 година

БДЖ Е ОГЕЛДАЛО НА ЦЯЛАТА НИ ДЪРЖАВА...А ДЪРЖАВАТА НИ Е КАТО ТУРСКИ ЧИНОВНИК ОТ ВРЕМЕТО НА РАЗПАДА НА ОСМАНСКАТА ИМПЕРИЯ:ДВАМА ГЛЕДАТ КАК ТРЕТИЯТ НИЩО НЕ ПРАВИ!

5

Кмета на Бургас

преди 1 година

Поредния монополист на загуба.

4

анонимен

преди 1 година

БДЖ се управлява от некачествени хора това е първото . Този заместник министър на транспорта махна едни от най добрите профионалисти в бдж няма да споменавам имена Сега на техните работни места са назначени хора който имат малко знания как се управлява бдж

3

Анонимен

преди 1 година

начи може да се очаква продължение на идилията с ретро влакове и вагони още 50г. чужденците ще вземат да ни посещават за разходка в миналото, или с образователна цел, да видят квото се прай под соца 2 поколения не могат да го окрадат или даго реновират поне.:))

2

Икономист

преди 1 година

Възможно е да има ръст на пътниците и загуба на БДЖ-то. Просто приходите им са повече от разходите. Както и на тези финансови показатели за НОИ. При тях обаче се наблюдава обратната ситуация. Плащащите осигуровки намаляват, а заплатите им и пенсиите на пенсионерити се увеличават. Когато няма добре смятащи счетоводители, се получават финансови загуби. При големи такива, се случват и фалити.

1

Анонимен

преди 1 година

само в бг има хем ръст, хем загуба