Не знам защо плюете, инструктора ми даваше точно същия съвет. Е, и ръчната дърпаш. Това с ваденето на ключа ми се струва твърде грубо решение.
Няма нужда да вадиш ключа, а само да го завъртиш, без да заключваш волана, а ако колата е на скорост, сервото и съответно спирачките ще работят. Спираш за нула време.
Чак пък "често" ? До момента не съм чул някой да му е "паднал *** на газта". Колите по улиците са минали технически преглед и подобен проблем, както и проблем "нямам спирачки" са много малко, да не кажа почти невероятни. Дори и да стане този малко вероятен сценарий какво? Включваш на неотрална, натискаш аварийки, спираш веднага и викаш пътна помощ. В статията пише само първото.
Това се е случвало само с ПО-НОВИТЕ автомобили с електронен педаллл и най-вероятно се дължи на софтуерна грешка. Скандала с Тойота, който започва 2009-та година с обаждане на 911 като човека казва че никой педаллл не действа, колата не може да се загаси и се ускорява. Това завършва с удар в кола, излизане извън банкета и *** на всички в колата. Тойота трябва оправи милиони автомобили и да плати глоба от 1.4 милиарда долара 2014-та година.
От 1988 г. съм "активен" шофьор. Със сигурност съм минал над милион километра. Досега не ми е "залепнал" нито един ***.
Това мой да стани само в някой т1п американски екшън с автобуси. В реалния живот пeдала на газта може да се заклещи само ако караш жигула или ако влезе под стелката - и в двата случая ще знаеш какво се прави.
Обръщате пола си в женски или неопределен и чакате! Авторката е безумно ограничена за това и такъв коментар!
Най-сигурното нещо, което може да направите в тази ситуация, ако се движите с над 120км/ч е да извадите ключа и да дръпнете ръчната спирачка.
Ако педалът на газта изведнъж залепне за пода, какво да се направи?