И как блокира круиза? При натискане на спирачка се изключва, както и при смяна на предавка също...Не случайно е направен по този начин!
Ъхъ, личи си досега ти с новите автомобили! Общо взето по картинки. Първо от около 10тина години, че и повече, автоматиците имат ръчен режим, както и перца по волана. Второ, няма начин при движение да включиш R или P. Просто електрониката на кутията го игнорира. Спирачката може и да е по-мощна, но при висока скорост и ускоряващ автомобил, накладките ще се запалят, спиране няма.
Аааа допълнение: Ефектът двигателят да самоускорява и спирачката да не работи го има ИМЕННО на новите коли със софтуерно управление. В традиционните автомобили това са независими една от друга системи, а спирачката е по-мощна от двигателя. Така че препоръката в статията да си вземем нова кола могат да си я приберат дълбоко в катализатора. Хубаво нещо са новите коли ама не защото правят по-малко неочаквани неща.
Дрън-дрън-ярина е статията.Нормален шофьор на кола с ръчни скорости може и да се стресне ама по навик ще натисне съединителя до долу и ще има време да помисли какво да прави с двигателя който реве като карпатска мечка.При автомат е по-сложно защото нормалния шофьор няма въобще навик да вкара рязко на N а и да уцели, скоростната кутия може да се направи на хитра и да не го отрази. Има и риск да уцели реверс или паркинг.Затова първо спирачка! С цялата тежест на тялото!
ИЗКЛЮЧВАШ ОТ СКОРОСТ ! ДРУГО НЕ ПОМАГА ! Със спирачката намаляш, но не можеш да спреш до нула. Оборотите са много високи. Това с ръчната го забрави.
Много по-страшно е ако ти блокира круиза... Напротив, не старите коли са проблема, а новите с тия електроники, които понякога наистина могат да се скапят баш когато не трябва
Ако пeдaлът на гаста на колата по време на каране ти залепне за пода, отиваш при пeдaлите в парламента и преди да те запепнат на пода се одyпвaш за да ти оправят крачния двигател на по-високи скорости. След като ти оправят крачния двигател на талото, сядаш в колата и тя продължава да кара даже и без бензин до работното място. Това са най-новите научни постижения в науката за колите - "крачна кола с бягане до работа и обратно, а до магазина бягане с раница за хранителни продукти"
Просто ще запалиш накладките и нищо няма да се случи! Не давай съвети, като не разбираш! Връщане на предавки, изключване от скорост, спирачки или/и ръчна при по ниска скорост. Електронна ръчна, така и не лови при висока скорост, действа единствено като спирачка
Поне 5-- пъти ми го е правила този номер дърта дачия -- веднага загасям със ключа така че да не заключа и слизам псувайки да наместя филтъра който се кривеше и разместваше под него жилото , Аз си бях виновен !На здрава не пипана кола със здраво жило на което нишките не са разплетени няма как да се случи ! А ако само освоодиш от скорост ще и пръснеш мотора ,много зависи от задволаното устройство ! Случи ли се на новак във някое задръстване задължително спира във предната кола !
Като карате 25 годишни пушещи таралясници , ще ви залепва всичко, докато не се лепнете за някой стълб или стена и ни отървете от присъствието си !
На едно Рено ми се е случвало, жилото на газта дърпа едно палче, което като се замърси от прахоляк, запецва и след отпускане на *** не се връща. Ако си опитен шофьор, веднага отработваш ситуацията, ако е с ръчна скоростна...Спрях точно до една железария, от която с WD40 реших проблема за 5 минути.
Отдавна пеТалите са отдолу, стелка там няма! Не може да се заклещи! Отделно при електронни, каквито са от около 25г, дори да влезе стелка, датчика ще бъде блокиран и колата няма да ускорява. Възможно е само при Тойота и такива с жило!
Ако педалът на газта изведнъж залепне за пода, какво да се направи?