7

Мария

преди 1 година

Инспекторите от КЗП могат да проверяват единствено за наличие на етикети. За проверка на изделията и съответствието им с нормативите и с етикетите тези инспектори нямат нито компетенции, нито компетентност, нито капацитет. А и никой не ги изисква от тях. И това се отнася за цялата им "контролна" дейност.

6

силно загрижЕна

преди 1 година

Дълбочина на протектор ще мери ли?!

5

аз

преди 1 година

Не знам този, дето хвали видинките т.ъ.п комунист ли е или обикновен. Номер 5 много добре ги описва. Имаше и едни георгидимитровки, правеха се в едноименния завод в София. Още по-големи бои.луци от видинките. Тях ги карахме трабантаджиите, защото за трабант видинки нямаше. На втория месец плата се показваш, на третия и теловете!

4

Анонимен

преди 1 година

О да, видинки-те бяха направо "супер". Взимал съм и аз с луканки, суджуци и тн.. за да се доредиш. И като вземеш 4, което си беше джакпот, задължително на поне две от тях им излизаха балони след максимум 1 седмица, а другите се разпадаха след един сезон. Технологичният процес беше горе долу като в баничарница. Редовно имаше изпуснат някой гайчен ключ в гумата..ама иначе "страшни" гуми.

3

резултатите

преди 1 година

Очаквам резултатите! От това, което чета, КЗП кще гледа на етикетите какво пише! Браво!

2

Опа

преди 1 година

Добре че от КЗП съобщиха новината, за да предупредят търговците.

1

От хората

преди 1 година

По колко трябва да приготвят в плик гумаджиите.Аз съм шофьор и добре знам какви гуми ми трябват. Стига с тези акции.Само шум и то за нищо.КЗП да отговори какво ще стане с неподходящите гуми, вече внесени в България. Да се молим да няма зима.