62

JJIvanov warnings

преди 1 година

Електромобилите ТЕсла имат нужда от ДОКАЗАНО БЕЗВРЕДНИ ЖЪЛТИ ФАРОВЕ ..Техните увреждат тежко биосферата ..iмат нужда от безвредно арматурно табло. Тъч скреен екраните увреждат тежко биосферата - следят се като НЕДОПУСТИМИ ВРЕДИТЕЛИ ЗА ЛИКВИДАЦИЯ.. Предлаганите автономни автомобили увреждат до 1 000 000 пъти по тежко климата отколкото стари автомобили без холограми и с жълти фарове. Ползват лазерни оръжия,скенери,радари ,камери ДА СЕ ЗАБРАНЯТ ЗА ПРОИЗВОДСТВО..

61

Двигател със сгъстен

преди 1 година

въздух на Пежо. Резервоарите заровени в земята и се пълнят по всяко време от възобновяеми и не възобновяеми източници. Зареждането на автомобила става за секунди.

60

Ssss

преди 1 година

И понеже тези електрички ще се захранват екологично само с вятър и слънце ще трябва да навържем десетина вентилатора по Стара планина които да духат и светят в пиковите часове или под всеки квартал да закопаем по един акумулатор от стотина декара

59

Бгг

преди 1 година

Някога може да стане, ама няма да е скоро.

58

Бонго

преди 1 година

Определено бъдещето е на ел. автомобилите, но май са подранили с 30-на години. А след 30 години - я хамилата, я хамиларя. Да не би да си мислите,че това ще е крайната цена на тока? Ако някой си купува електричка само за да пести, значи греши.Ако имаш пари, си купуваш кола за удоволствие а не за да пестиш. Ако нямаш, си купуваш кола за да ти върши работа. Даже и сега не е далавера да караш електричка, но определено е голямо удоволствие я да караш. При цена на тока на зарядна станция от 0.95 лв.

57

Гост

преди 1 година

Те пък щото телефоните се зареждат за 5 мин ,каквито и да ги дрънкат ,по малко от 15,20 мин чакане няма да се размине ,а и с кво ще ги захранват тези тротинетки като вече почнаха с икономии на ток.друх е въпросът че за обикновен българин дори с що годе добра заплата 30 40 000 евро свястна ел кола струва ли си да блъска човек за едно желязо

56

Имигрант

преди 1 година

За града имам електричка, за дълги разстояния -дизел. А от известно време карам само колело, понеже работата ме е наблизо.

55

Анонимен

преди 1 година

"Мкс 200 хил и отиваш на следното" - Абе да,ама не поззнавам хора, които си купуват нови кол с идеята, че ще ги тикат след 200к км. Който има парички менка през 3-4 години мааак 5-6.

54

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 36 - Същата работа - покавах на баща си постове от "ранните му години" във фейса, където казваше, че тея таблети и телефони са безсмислени ... Сега не мога да го отлепя от телефона. Онзи ден му написах ап, за да контролира самоделните пръскачки в двора. Рева ми 3 години подред, да не записвам програмиране, защото "не било исстинско инженерство", а преди 6 месеца, писахме сървъри на Python заедно ... нещата се променят.

53

Анонимен

преди 1 година

До 45 - Моя се зарежда за 20 минути, каот е на 1%.

52

Анонимен

преди 1 година

Ние имаме Тесла от 2014 и още е на 94%. Нали, не зкавам нещо, ама вие изкарахте, че едва ли не, се топят като свещи тея батерии ...

51

задължителен

преди 1 година

Статията е писана от някой, който хал хабер си няма от електромобили и батерии. То затова си има специализирани сайтове за коли, за спорт...

50

Анонимен

преди 1 година

Значи батерията ще бъде съсипана вместо след 8-10 години, след 4-5 години. А новата батерийка колко ще струва... Електромобилите-играчки биха имали някакво приложение единствано ако батериите се вадеха на "електростанцията" и се заменяха с други, като по този начин времето за зареждане щеше да е наистина минути. А за подръжката и зареждането на батериите на станциите да си отговаря производителя или друга компания. Ама трябва стандартизиция, организация... Абе я по-добре да гоним печалбите

49

Анонимен

преди 1 година

10 мин. Означава 2ч на станция за зареждане. Колко коли има пред теб? Колко време се зарежда всяка? Дали точно на 10тата мин ще се махне тая кола? Сега става за 40сек пълненето и висиш да чакаш по 5-10 мин понякога. Ако 10 мин се зарежда ще чакаш 2ч и ще има опашки!

48

Е,няма да е скоро -

преди 1 година

още си караме трошките втора употреба, нали сме второ качество европейци.

47

Анонимен

преди 1 година

Кажете как ще рециклирате *** след употребата им и от къде ще вземате материали за производството им също, маллоуммнна либерастийо!

46

Анонимен

преди 1 година

Стига сте се пенили! Електрическите автомобили си имат предимства и недостатъци. Идеални са за градски условия и разстояния до 300 км. Ако сме като западняците, с къща и гараж и има къде независимо да си ги зареждаме си е супер. Ако имаме и кола с двг за по дългите дестинации - още по-добре. Да ама ние искаме всичко в едно, защото нито имаме къщи, нито средства да поддържаме повече от 1 кола...

45

Ден на траур

преди 1 година

Почина Михаил Горбачов, най-великия от великите! Почивай в мир, отиде си телом, но духом ще си винаги с нас!

44

Анонимен

преди 1 година

Ел-превозните средства са най=добрия разрушител на мощните икономически държава. От къде енергия да претопят остатъчните метали от двигателите и каросериите. От къде енергия безпушечно да изгорят седалките, гумите и пластмасовите чаркове. Атомната бомба ще се закашля. На всяка ел-кола щтрябва да се ликвидиря една ДВГ-кола. Ще измрем от пушеци и задух. Слава Електрифицина.

43

Анонимен

преди 1 година

Да бе точно така. Скоро ще направят така че да си зареждаме телефоните 3 пъти по-бавно от ел-търтонетките.