38

Анонимен

преди 1 година

Малко българи карат чисто нови коли, така че не ни интересува. Всеки ще си дрънка талигата и хич няма да я сменя.

37

До 34

преди 1 година

До А стига бе! - Кажи ми, моля те, г-н Гуру на автомобилния пазар, откъде мога да си купя нова кола излязла от магазина с 30% отстъпка? Защото аз гледам, търся, и не ги виждам тия коли на тези цени? Даже съм склонен 3 годишна кола да купя, сигурно тогава вече ти ще ми намереш няква с 70% по евтина?

36

Будалата

преди 1 година

Преди три год купих за 3000лв 14 годишен Фиат крома и досега съм сменил накладки с дискове, масло и един носач а съм изминал 60000км. Гледам цените са същите като преди 3г значи тия ни лъжат от телевизора

35

вЕрваш ли си

преди 1 година

До А стига бе!"дефектите са се проявили и са били отстранени" ???

34

Симу от Смочево

преди 1 година

А водещата има големи сочни устни, които ще бъдат опръскани обилно с моята гъста ваксина срещи вирОсу, и има страхотен вкус! Исках само да допълня, нали разбирате?!

33

А стига бе!

преди 1 година

Само пълен гл0пак и парвеню отива да си купи чисто нова кола нисък и среден клас. В момента, в който я изкара от магазина, цената й е с 30% надолу. И в следващите 5 години ще показва дефекти. Защото, както при козметиката и храните, така и за колите сме трето + качество пазар. Умният човек си купува кола втора ръка на неголяма възраст, която се е доказала като надеждна, дефектите са се проявили и са били отстранени, и големият спад в цената е понесен от горното парвеню

32

Анонимен

преди 1 година

Някакъв ганьовски мит е, че "западнярите" си сменят колите на 3 години. Масово ги карат над 10 и повече и се разделят с тях едва когато започнат да дефектират. Тогава ги продават на наивните бъл хари, дето все купуват "адски запазени" тенекета, дето една баба ги карала само на пазар и дето харчат по 4/100. Наивници! Никой не хвърля работеща машина. Вкл. "западнярите".

31

Анонимен

преди 1 година

Аз и всеки друг разумен човек. По-добре нова дачия от дърто БМВ. Обратното е избор на разни момченца с много мускул и малко мозък. Те наддават за трошки, дето някой друг преди тях им е взел живота.

30

Тома

преди 1 година

Защо тези момчета от авто къщите искат да вдигнат цените на таралясниците с тази реклама.Да не са я осъсали и те

29

Алекс

преди 1 година

Стягайте деругите.Нов автомобил ще има,ама друг път.

28

Вбесен!

преди 1 година

До 21'Хората няма какво да ядат, а вие за нови коли пишете'Започнете да работите и няма да сте гладни, за учене вече е късно така, че не се оплаквайте, че работите за хляба.

27

Анонимен

преди 1 година

Целта е коли да карат само богатите и то за кеф.Всичко ще мине на ток от 2026 година започва това преминаване.Ще има коли под наем,карани от компютър през спътник.Книжки и шофьори отиват в музея,заедно с двг.Викаш си кола през приложение на телефона,идва качваш се и натискаш по картата до къде ще ходиш,возиш се като на такси.

26

Анонимен

преди 1 година

До Анонимен 21 - Не съм чул, да имаме умрели от глад в Бъглария? Би ли посочил примери в последната година?

25

Анонимен

преди 1 година

Пълна реставрация на кола струва доста пари ... ако не беше това, с кеф щях да си карам Голфеца от 1989-а :)

24

2,5млн.км стаж град.

преди 1 година

Кола над 7г е проблем ,ама можеш да я препродадеш над 10 още по-- голям проблем ,ама има някакъв шанс да се отървеш от нея от 13--15г каквото си дал при покупката и да я изкараш на пътя си си изцяло вътре и е добре да знаеш ,че си последен собственик ,който ще се потроши да обикаля по майстори !

23

Видял

преди 1 година

Аз не познавам някой, който да си е махал найлоните от колата за един живот тук. Новите автомобили ще ги карат западняците, както винаги е било. И ще ги сменят на всеки 3 години. Тук караме 27 -30 годишни коли. Това е стандарта. Ела с Ферари...спри го на видно място, до сутринтта ти гарантирам поне 3 дълги черти от ключове ще намериш по боята. Така, че в България никой няма да кара нови коли освен депутати и партийни партийци ;)

22

Бай Курти

преди 1 година

Продавам магаре, модифицирана харманлийска порода, офроуд модел "Марко Поло"! Икономичен турбо-преживящ водно-веган двигател с камшично запалване, висок еко стандарт! Купе обширно до два чифта дисаги, козина салон. Халогени с нови капаци, кожени! Гуми всесезонни с ковани джанти. Управление ръчно-поводно и опция автопилот след кръчма, гласови команди: "дий", "чуш", "убря" и др. Обслужвано в сайванта. Тест-драйв, всеки ден по икиндия от мегданя до ряката. Записване по телефоня на кметя.

21

Пещерняци,

преди 1 година

автоморгата "La Torre" до Парла /Испания/най-голямата в Европа с три автобуса в нея които обслужват клиентите до паркоместата на марките автомобили изкупуват стари коли за 50 евро, идват товарят ти колата плащат ти ефективно или по сметка, оправят ти документите в Трафикото и ти изпращат по пощата, че колата ти е бракувана, лично се уверих в това, продадох си на тях Микрата в движение на 18 г. всичко свършиха хората без аз да се занимавам с ходене по инстанции и гишета ! Това Западът пещерняци !

20

Анонимен

преди 1 година

Хората няма какво да ядат, а вие за нови коли пишете.

19

vv

преди 1 година

И след 1,5 - 2 г. цените на стари коли, ще се сринат и в момента за 15 годишна кола, на която искат 18-20к няма да могат да и вземет повече от 10к