6

Анонимен

преди 1 година

Пуска ли още ORA errors ?

5

НАР

преди 1 година

Значи се намаляват удобствата за потребителите на услуги. Като ги знам как работят в тази агенция, изобщо няма да се учудя на по-големи опашки. Последният път, като си плащах осигуровките ми трябваха три дни. Това с удобствата за потребителя. НАР е агенция за разходите.

4

Плашимир

преди 1 година

Повечето счетоводители ще изпаднат в шок и ужас.

3

Анонимен

преди 1 година

Как да си платя здравните вноски през новия портал, никак не е интуитивен?

2

Анонимен

преди 1 година

А новият ще почне ли да работи стабилно и без сривове най-накрая ??

1

Анонимен

преди 1 година

Аз така и не разбрах как да използвам новия портал. То са едни специални думи, едни менюта, пълна простотия.