32

Анонимен

преди 1 година

Аз си карам московеца и хич не ме интересува кои коли ще поскъпват. Московеца е домашен танк с ламарина от 2 мм подцинкована и ръжда не я лови. Двигателя е направен от най здравите материали по Съветско време. Това е машина останала от дядо който я оставил на баща ми аз съм третия собственик. Машина на времето произведена 1973 година 23 май. Тази машина ще надживее всички евроге йски еднодневки. Като остарея ще я дам на сина ми той щее четвърти собственик.

31

Хахаха

преди 1 година

Пълни пр0ст0тии. Нали като наваксат със заявките, всичко ще се отпуши. Освен това близо 10% от световното население ще остане завинаги да работи откъдето иска, т.е. няма да ползва толкова автомобил и няма да го сменя често. Има градове, където автомобил не ти трябва, защото градският транспорт е супер, справка Виена, Лондон и т.н.

30

Анонимен

преди 1 година

В Европа ще се правят само най скъпия клас автомобили . Всичко останало ще се внася . Това ще е поне до разпада на ЕС . До тогава само назадък .

29

Лекар

преди 1 година

Аре и да спрат неподдържаните, подчертавам, неподдържаните кошници, дето *** и пульо ги кара

28

111222

преди 1 година

Ай сиа и "колата" преди малко беше "жилището"...абе този сайт да не е за обяви за закъсали стоки

27

Да

преди 1 година

То колата винаги е била лукс!!!

26

рН

преди 1 година

Природните ресурси не стигат за всички! Колкото по-висок е ръстът на жизнения стандарт, толкова повече ресурси се черпят. В последните няколко десетилетия, материалната консумация се превърна във "фикс идея", появи се терминът "материално общество". Навремето средният жизнен цикъл на един автомобил беше 12-15 години, някои стигаха до 20г., а днес не повече от 7-8 г., за да си купиш нов. Така е с почти цялата техническа и електрона продукция. Печалба, това беше мотото до вчера!

25

Анонимен

преди 1 година

Днес гледах няколко модела от немските марки. Ми то под 150 000 лв дори базов модел не можеш да си вземеш. А някои тук се надяват цените на апартаментите да паднат с 50% ха-ха. В какъв илюзорен свят живеете не знам. Евтиното свърши. Е-а ни се мамата от тук нататък.

24

До 26

преди 1 година

Изумява ме грозният манталитет на така наречените замогнали се като теб. Ако е истина писаното, осъзнаваш ли, че това твоето е психическо отклонение? С други думи, побъркал си се.

23

до 27

преди 1 година

БМВ-то струваше 250 000лв, не се излагай.

22

Анонимен

преди 1 година

ако направат колите по 2 лева и ракията по 30 стотинки - българите сами ще се затрият

21

до 23

преди 1 година

Какво му пука на богатия дали ти ще си търкаляш голфа за 1000лв. Даже предпочита да те вижда, за да се чувства добре от това колко е над теб. Като успял човек ти го казвам - любимата ми гледка е да гледам плебса как се гърчи заради собствената си неудачност и мързел и съзнание на роб, който вечно търси някой да го вземе на работа.

20

КАТО НОВА!!!

преди 1 година

ние знаем ! всички коли идващи от "запад" на по 15 год. са на по 100 хил . км. и всичките са карани от бабки ходещи на църква в неделя. аз с нова кола съм навъртал 120 хил. за 3 год. правете си сметка за 10 год май-май им е превъртян километража буквално

19

Анонимен

преди 1 година

Нали това е целта, всичко да е за богатите, а бедните само да бачкат. Хората ако масово отидат в провинцията и започнат да си се изхранват сами, ще е интересно кой ще им бачка на тия. Земята ни е една от най-добрите, всичко се ражда. Запада за 30 години поквари младите хора и ги обучи от труд, станаха консуматори, което е удобно за господарите.

18

до 19

преди 1 година

Избирам оперативни с максимална остатъчна и реално плащам към 65% за 60 месеца. Ако я задържа и платя остатъчка, евентуално ще взема повече, но ще се занимавам с продажбата, поддръжката до тогава, данъци, застраховки.... Просто няма време за това. Искам да дойдат с новата и да вземат старата без да разбера, че нещо се е случило. Нервите на човек си имат цена и е доста висока.

17

Анонимен

преди 1 година

При оперативния ти ще платиш 80-90% от цената на колата. После я връщаш. Но остатъка който не си платил е винаги по-малко от цената на целия автомобил, който ако остане при теб, със сигурност ще му вземеш повече пари, от спестеното. Сметката е елементарна, но ти си знаеш защо го правиш.

16

Laravel

преди 1 година

Най-обичам като си продавам колите, които съм взимал чисто нови за фирмата и като дойде Гай ***, купува я и започва едно лъскане, едно миене, едни скъпи масла, джанти, фолио, снимки за фейса. А няма идея колко хора са се надрисквали по седалките последните 5 години и как е на реални 500 000+км

15

Евала

преди 1 година

Всички в тоя форум са богати, имотни и доволни! Ех, Българийо, просперираща страна, горд съм, че съм твой син.

14

До 13

преди 1 година

А вариант остатъчната стойност да ти е вноска за следващия? Защо някой трябва да купи автомобила обезателно?Тая схема върви...

13

до 13

преди 1 година

Не е все тая. При оперативния не плащам цялата цена на тенекията, а само за колкото съм я ползвал. При финансовия, тая кошница си е вечно моя и след като 3-4 години съм я смазал от каране.