23

Анонимен

преди 3 месеца

Мит е, че в България няма инфраструктура за зареждане. Имаме малко над 800 зарядни станции... -------->>> И на тия 800 зарядни станции могат да се заредят за ден колко? 2400 електрички? 3200? Дали се сещате че това количество коли минават ЗА ДЕН през две-три бензиностанции? Значи еквивалента е 2-3 бензонистанции, срещу 800 заряни станции. После ми викат - няма проблем с инфраструктурата. Ако имаше 3 бензиностанции в цялата дръжава как щеше да е, а? Ок?

22

КОЛИ ЗА СРКРАП

преди 3 месеца

НЯМАЛО АВТОМОБИЛИ, АВТОКЪЩИТЕ ПЪЛНИ С КОЛИ !!!! ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ ЛАМАРИНИ ЩЕ ОТИДАТ НА СКРАП !!!

21

Анонимен

преди 3 месеца

В покрайнините на всички провинциални градчета има автокъщи със стотици хиляди автомобили на старо, очакващи купувачи, в някои градове са даже повече от населението.

20

Анонимен

преди 3 месеца

Какво нещо е живота? Уж имало инфлация, а хората ще се избият да купуват нови автомобили и имоти. Хайде, юруш на маслините...

19

Вещ по темата.

преди 3 месеца

Ако искате да знете,по ереме на локдауна в САЩ,никой не си купи кола.А след локдауна,колите просто се разпродадоха заради задаващата се убийствена инфлация,за която се знаеше че ще дойде още преди ликдауна,още преди да се заговори за Ковид-36.Инфлацията расте с часове,и производителите не са заинтересовани да продават производството си на старите обявени цени.За пример ще ви дам дори само намаленият работен състав на всеки един взет произволно от вас автомобило строител.Чака се стабилизация.

18

айди молъ ви съ

преди 3 месеца

Какво значи ЗАБРАВИЛИ КАПРИЗИТЕ?!Купувам най-големия барутник, понеже нямало коли ли?

17

Анонимен

преди 3 месеца

Явно почти никой няма пари за ламарини и джамбазите реват ли реват

16

Анонимен

преди 3 месеца

20, не се излагай ве. Мързи те из нета ли да ровнеш? Има поне 4 китайски производителя, които правят електрички под 10 хил.щ.д. Даже европейския Ситроен прави електричка за около 7 хил.щ.д.

15

До 19

преди 3 месеца

И ти като всеки панелистанец си специалист по всичко, за 10 хиляди долара няма китайска кола още по-малко електрическа!! На Huawei автомобила е на цена 47 хиляди долара!

14

Анонимен

преди 3 месеца

Китайците нямат проблеми нито с производството на чипове, нито с производството на коли. Между другото имат нелоши електрически коли за около 10000 долара, въпрос на няколко години е да залеят пазара с евтини каручки за жълти стинки и да убият не само европейската и американската електронна индустрия а също и автомобилостроенето

13

Иван

преди 3 месеца

Тези глупости като ги пишете ... някой вярва ли ви ...

12

Анонимен

преди 3 месеца

- Защо новата ти кола е розава? - Защото не съм капризен. - Имаш ли мобилайзер, климатроник, парктроник, навигация, шибидах? - Имам аптечка, пожарогасител и крик.

11

БАНко

преди 3 месеца

ТРУДНО ЛИ Е ДА НАПИШЕТЕ : САНКЦИИТЕ СПРЯХА ПРОИЗВОДСТВОТО И ЗАТВОРИХА ХОРАТА ПО ДОМОВЕТЕ !! НИКОЙ НЕ ТЪРСИ , НЕ КУПУВА И НЕ ПРОДАВА КОЛАТА СИ !!! УРСЪСЕЛА ФОРДОЛАЙНО НАКАРА ЕВРОПА ДА ЗАМРЕ И УМРЕ !!!

10

Анонимен

преди 3 месеца

Същите хора си купиха по един гараж олио по 8 лева и сега ще си купуват коли.

9

Анонимен

преди 3 месеца

Доколкото знам Русия има много ресурси и даже в Сибир багери изкопават от земята цели сглобени нови автомобили Тойота, БМВ, Мерцедес, Форд. Нали така таварищи русофиле, стягате ли багажа да се местите в Максва?

8

Анонимен

преди 3 месеца

Така беше при социализма. Хората купуваха много коли и не стигаше за всички.

7

Анонимен

преди 3 месеца

Кви капризи? Реални километри и истински технически преглед?

6

Анонимен

преди 3 месеца

Автомобилите ще станат не продаваеми.

5

Анонимен

преди 3 месеца

Дртн, дртн ярина. Все едно слушам агенти на недвижими имоти. Пълни безкряйни глупости! Всички имат спад в продажбите и то не заради нарушените доставки!

4

Ахахаха

преди 3 месеца

"Вече 5% от всички коли в България са електрически." - Сериозно!?!При 2 800 000 коли, това прави 140 000 електрички. След 10 години може и да стане, но реалнатра цифра сега е 10-12 пъти по-малка. И тоя ми ти бил авто журналист - бaхти смешника...