В София има мнозина, които са със селския принцип "чЕкай да спре, па тогава че се дигнеш от седалката да слАзаш". Е, тези, може да пропуснат някоя спирка. Други пък, се качват и застават до вратата. Заради тях, рейсът спира на всяка празна спирка и отваря и затваря вратите.
До maca Не обиждайте така грубо! *** може да бъдат тези,които са написали статията или тези,които са измислили новото"спирки по желание" Изобщо не е ясно от написаното кои са спирките по желание! Да,предполага се,че ще се спира на сегашните спирки по желание,обаче кои ще са обозначените спирки със стикери не е написано ясно....
Че това тук в Германия го има от 50 години. Ваште сеяндури сега ли го разбраха. Егати и държавата егати и управниците имате.
Повечето коментиращи са олигоф-рени, ами ако бяхте прочели статията щейте да разберете, че вече автобуса няма да спре на определената от пам ти века спирка ако не си натиснал бутона или ако на спирката няма хора за качване. Никъде не пише, че хората ще си определят къде да има спирка и къде не.
Ми те сега ще почнат да натискат бутона по 10 пъто между две спирки, бре, Кръстев!А на гратисчиите ще легне перфектно...Те и сега платната за бусовете не се спазват какво остава тия рейсове да почнат да спират пред всеки вход....МалоYмници до малоYмници в тая СО!!!
И продължавате да се напъвате, без да четете... "Всички спирки По желание ще бъдат обозначени със стикери." После се чудите "ама що станА така" за всичко.
Когато пътниците са повече от спирките няма как дв се съкрати времето за пътуване, ако всеки слиза там където му е удобно.
До Анонимен 1 - ако беше прочел статията изобщо, щеше да разбереш, че автобусите няма да спират на спирки, на които няма хора, ако никой не е натиснал бутона. Така се пести много време, изгубено в ненужно спиране, отваряне и затваряне на врати и потегляне отново, а също така пести и от климатизация и отопление. Разбира се, това е приложимо само за определени линии, а не основните, където винаги има слизащи и качващи се.
Новост: Спирки по желание по част от софийските линии